خبرگزاری کار ایران

توصیه اسطوره بایرن به مولر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۲۰

اسطوره بایرن مونیخ به مولر توصیه ای کرد.

به گزارش ایلنا،‌ بایرن مونیخ در خط حمله با مشکل گلزنی رو به رو است و این از زمان جدایی روبرت لواندوفسکی در تیم به وضوح مشخص است.

چوپو موتینگ به عنوان یک بازیکن مصدوم اغلب از میادین دور بوده و سادیو مانه هم نتوانسته به دلیل آسیب دیدگی در خط حمله باوارایی‌ها اثرگذار داشته باشد.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید باشگاه باید به دنبال مهاجمی باشد که بتواند در یک فصل نزدیک به 30 گل به ثمر برساند. او همچنین به توماس مولر توصیه کرد که به بازار نقل و انتقالات نگاهی بیندازد.

مهاجم بعدی بایرن مونیخ

فکر می‌کنم بایرن می‌خواهد یک مهاجم معروف را جذب کند که مطمئناً 25-30 گل می‌زند. فکر نمی‌کنم این مهاجم کولو موانی باشد، اگرچه او قطعا بازیکن بایرن خواهد بود و می‌تواند به این تیم کمک کند اما فکر می‌کنم توخل به دنبال انتخاب دیگری است. یک بازیکن گلزن، یک مهاجم فیزیکی‌تر و قوی‌تر. کسی که اصلاً نمی‌خواهد در کناره‌ها باشد اما توپ را دریافت می‌کند و از هر شانس گلزنی استفاده می‌کند. مهاجمی که قرار است جذب باید درست عمل کند.  این برای باشگاه و افراد مسئول مهم است.

توماس مولر

از آنجایی که حضور جمال موسیالا تقریباً در تیم ضروری شده اوضاع برای توماس مولر حتی دشوارتر شده است. موسیالا مولر را به یک بازیکن قابل تعویض تبدیل کرده است. این زمان آسانی برای "آقای بایرن مونیخ" نیست. هیچ کس در تیم فعلی به اندازه مولر نماینده این باشگاه نیست، اما توماس توخل موقعیت ایده آلی برای او در این تیم نمی‌بیند.

مولر 9.5 است

 او به یک مربی نیاز دارد که از سیستمی استفاده کند که مولر با آن مطابقت داشته باشد، همانطور که در مورد فلیک اتفاق افتاد. با بازی در سیستم 4-2-3-1، با بازیکنان شماره 6، 8 و 10 می‌توانید نتیجه بگیرید که مولر بازیکنی نیست که بتوان به وضوح او را به یکی از این پست‎‌ها نسبت داد. او انگار یک مهاجم 9.5 است که به طور ایده آل در اطراف مرد گلزنی مانند رابرت لواندوفسکی پرسه می‌زنند.

سیستم بایرن

بازی‌ساز موسیالا است و وینگرها لروی سانه، سرژ گنابری و کینگزلی کومان هستند. بنابراین اگر یک هافبک دفاعی مرکزی را کنار بگذارید - در این مورد لئون گورتزکا - موسیالا باید به عنوان مهاجم شماره 8 بازی کند. نمی‌دانم پس از صحبت های توخل، بهترین بازی و حریف برای مولر کدام خواهد بود. یعنی بازی‌های مقابل منچسترسیتی و همچنین بازی با تیم انتهای جدول هیچکدام مهم نبود؟

به فکر باشگاه جدید باش

وقتی بعد از پایان فصل همه چیز را تجزیه و تحلیل می‌کنید و مربی به تیم و مسئولان توضیح می‌دهد که برای فصل آینده چه می‌خواهد، اگر مولر ناگهان دوباره به یک بازیکن ثابت تبدیل شود، تعجب می‌کنم. و سپس احتمالاً به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مولر حداقل باید بازار نقل و انتقالات را به دقت بررسی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز