خبرگزاری کار ایران

اینزاگی:‌ اینتر شایسته صعود به فینال جام حذفی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۱۳

سیمئونه اینزاگی می‌گوید بازیکنانش شایسته صعود به فینال جام حذفی ایتالیا بودند.

به گزارش ایلنا، اینتر در بازی نیمه نهایی کوپاایتالیا یک بر صفر یوونتوس را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

نراتزوری برای دومین سال متوالی در فینال کوپا ایتالیا حضور دارد. اینتر فصل گذشته یوونتوس را شکست داد و جام را بالای سر برد.

سیمئونه اینزاگی با رضایت از عملکرد بازیکنانش می‎‌گوید آن‌ها شایسته صعود به فینال بودند.

شایسته صعود به فینال بودیم

این یک عصر فوق العاده بود، بازی جوانمردانه زیادی وجود داشت، هر دو تیم از ابتدا تا انتها یک مسابقه فشرده انجام دادند. واضح است که تیم من در دو بازی شایسته صعود به فینال بود. ما بسیار خوشحالیم، زیرا می‌خواستیم به هر قیمتی به رم(محل برگزاری فینال) بازگردیم. اکنون 10 بازی در این فصل باقی مانده است، ما امیدواریم که یک بازی بیشتر برگزار کنیم. این یک شب عالی است که با هواداران از آن لذت می‌بریم، زیرا بازی در این سطح به هیچ وجه آسان نیست.

عقب نشینی نکردیم

بچه‌ها امشب خیلی خوب کار کردند، چرا که ما هرگز در برابر حریفی با کیفیت یک اینچ هم عقب نشینی نکردیم. گاهی برای تحت فشار قرار دادن به آن‌ها فشار می‌آوردیم، در بعضی مواقع با صلابت دفاع می‌کردیم. من احساسات مثبت زیادی از این بازی را به خانه می‌برم.

عملکرد فرانچسکو آچربی

خوشبختانه با کمی تلاش، اما در نهایت مدیران و باشگاه من را خوشحال کردند. او بازیکنی است که به خوبی می‌شناسم و ویژگی‌های زیادی در داخل و خارج از زمین دارد. امروز عصر به صورت تیمی بازی کردیم و آچربی به همراه سایرین فصل خوبی را در رقابت‌های جام حذفی سپری می‌کند.

لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا

آن‌ها دو بازیکن بسیار مهم با تکنیک و بدنی عالی هستند، اما صحبت در مورد بازیکنان عملکردی که داشته‌اند را تقلیل می‌دهد. نکته مهم این است که در این لحظه به غیر از میلان اشکرینیار، همه را در اختیار دارم. فراموش نکنید که این تیم 4 ماه دلش برای روملو لوکاکو و مارسلو بروزوویچ تنگ شده بود و همه می‌دانیم که آن‌ها چقدر به این تیم کمک می‌کنند.

گفتگو با مکس آلگری

احترام زیادی وجود دارد، ما سال‌هاست که از مسیرهایی متفاوت عبور کرده‌ایم. او به من برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز