خبرگزاری کار ایران

پشت پرده آشفته‌بازار بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۴۶

وضعیت بایرن مونیخ در داخل و خارج از زمین مسابقه بحرانی است.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در هفته بیست و هشتم بوندسلیگا شنبه شب مقابل هوفنهایم به میدان رفت. بایرن در این مسابقه به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

شاگردان توماس توخل در این مسابقه توسط بنجامین پاوارد به گل رسیدند و اکنون با 2 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول رده بندی ایستاده‌اند.

تیم تحت هدایت توخل از جام حذفی آلمان کنار رفت، در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی شکست خورده و رقابت نزدیکی برای قهرمانی در بوندسلیگا با دورتموند 57 امتیازی دارد.

وضعیت تیم مدعی آلمان در داخل و خارج از زمین مسابقه نابسامان است. شرایط وخیم باوارایی‌ها موجب شده تا نشریه بیلد در یادداشتی نسبت به اتفاقات واکنش تندی نشان بدهد. متن این یادداشت را می‌خوانید:

اولیور کان در توییتی نوشت: "فقط یک امتیاز دوباره و شکست بعدی برای ما! نتایج و دستاوردهایی مانند این نمی تواند ادعای ما باشد."

توماس توخل و بازیکنان در سابنر اشتراسه توسط 2400 هوادار در اولین جلسه تمرینی زیر نظر سرمربی جدید جشن گرفتند. او روی توپی نشسته بود و خیلی متفکر به نظر می‌رسید...

به جای بازی برابر دورتموند یا حتی تساوی احمقانه سه بر سه با اشتوتگارت، تیم مونیخی می‌توانست با یک برد خانگی در صدر لیگ بوندس‌لیگا تا 4 امتیاز دیگر پیش بیفتد.

خارج شدن از جام حذفی، احتمالاً حذف از لیگ قهرمانان اروپا در چهارشنبه.

چرا؟ به این دلیل!

رکود طوفانی: بنجامین پاوارد، یعنی یک مدافع دوباره تنها گل مونیخی‌ها را به ثمر رساند. این آمار قابل توجه است، زیرا ستاره‌های هجومی بایرن بیش از 400 دقیقه است که گل نزده‌اند! آخرین گل بین مهاجمان را کینگزلی کومان در دیدار مقابل دورتموند در یکم آوریل به ثمر رساند.

مشکل چوپو: پس از فروخته شدن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ به عنوان تنها مهاجم تیم به چوپو موتینگ تکیه کرد. یک اشتباه مرگبار! چوپو از زمان تمدید قرارداد در 3 مارس، 5 بازی از 9 بازی خود را به دلیل مشکلات کمر و زانو از دست داده و سرژ گنابری نیز جایگزین شایسته‌ای مقابل هوفنهایم نبود.

اثر سرمربی ناپدید شد: تغییر مخاطره آمیز سرمربی از یولیان ناگلزمن به توماس توخل باید انرژی جدیدی را در مبارزه برای سه گانه آزاد می‌کرد اما اشتباه شد! فقط یک آمار: او در حال حاضر در 44 درصد از مسابقات پیروز شده است.

توخل ناامید: علیرغم جلسات تمرینی طولانی‌تر، جلسات انفرادی با بازیکنان و تغییر رویکردی آرام به ناآرامی‌ها، مانند جنجال سادیو مانه، توخل بایرن مشکل‌دار را در مسیر درست قرار نمی‌دهد. توخل: "فکر می‌کردم آماده‌ایم، با عصبانیت بازی می‌کنیم. اینطور نبود، بد بود! ما فاقد این احساس هستیم که داریم می‎‌‌سوزیم."

و روسا؟ حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی پس از شکست هوفنهایم سکوت کرد. کان امیدها را برای بازی برگشت مقابل سیتی افزایش داد:"ما باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید انجام دهیم تا به ظاهر غیرممکن را ممکن کنیم. اما این نیاز به باور کامل و اعتقاد به آن دارد."

آلفرد دراکسلر، مقاله نویس بیلد، چنین باوری ندارد:"این بحران به وضوح خودساخته است. این تغییر مربی اشتباه بود. کان و صالح حمیدزیچ در این فصل به دیوار برخورد کردند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز