خبرگزاری کار ایران

قهرمانی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

ابراهیم اسدی: گل محمدی در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیم را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۴۵۳

پیشکسوت پرسپولیس تیزهوشی سرمربی قرمزها را عامل پیروزی این تیم مقابل مس دانست.

ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با ایلنا در خصوص دیدار مس کرمان و پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: مس و پرسپولیس یکی از بازی های خوب  لیگ برتر را از خود به نمایش گذاشتند و تیم پرسپولیس با شایستگی در این دیدار به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی دو گل به ثمر برساند تا با خیالی آسوده در نیمه دوم به میدان برود. در نیمه دوم مس از افت پرسپولیس استفاده کرد اما تعویض های به موقع کادر فنی پرسپولیس کمک کرد تا کفه ترازو به سود این تیم سنگینی کند و با گل سوم به نوعی فرصت جبران برای کسب امتیاز برای تیم مس از بین برود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: گل محمدی نشان داد مربی بسیار باهوشی است و در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیم را می گیرد. سرمربی پرسپولیس با تعویض هایی که انجام داد این تیم را از زیر فشار خارج کرد و 3 امتیاز با ارزش به قرمزها رسید.

اسدی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس بیان داشت : قهرمانی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست. این تیم نباید اشتباه کند و منتظر لغزش و اشتباه رقبایش باشد.

وی در پایان در خصوص دیدار دربی هفته آینده نیز گفت: این دیدار تعیین کننده است و به نوعی می توان گفت برنده این دیدار می تواند به قهرمانی پایان فصل امیدوار باشد. شرایط هر دو تیم یکسان است و کسی برنده می شود که با تمرکز بالا در میدان ظاهر شده و قدر فرصت ها را بداند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز