خبرگزاری کار ایران

سرمربی فاینورد : کادر پزشکی هم در مورد استفاده از جهانبخش شک داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۰۰

سرمربی فاینورد در مورد کنار گذاشتن علیرضا جهانبخش از ترکیب اصلی فاینورد در بازی اخیر این تیم توضیح داد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال فاینورد شب گذشته در حالی در هفته بیست‌وهشتم اردویژه هلند موفق به شکست والویک شد که علیرضا جهانبخش که قرار بود در ترکیب اصلی فاینورد راهی میدان شود، دقایقی پیش از شروع این دیدار خانگی حین گرم کردن مصدوم شد و جای خود را به پایکسائو داد.

آرنه اسلات سرمربی فاینورد در خصوص آخرین شرایط آسیب دیدگی جهانبخش اظهار داشت : علیرضا برای لحظه‌ای روی پای خود دردی احساس کرد اما در ادامه چنین حسی نداشت. او یک لحظه در مورد احتمال بازی‌ کردنش تردید داشت که این از نظر من کافی نبود. به این دلیل او را از ترکیب بیرون کشیدم، چون کادر پزشکی هم در مورد استفاده از علیرضا شک داشت. امیدوارم جهانبخش برای بازی پنجشنبه شب مقابل رُم آماده باشد.

وی همچنین در خصوص بازی پنجشنبه شب تیمش با رُم در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا بیان داشت : من حالا فقط روی بازی با رُم تمرکز خواهم کرد. ما فصل گذشته در فینال لیگ کنفرانس با نتیجه یک بر صفر به آنها باختیم. رُم هنوز همان مربی (مورینیو) را دارد و هنوز هم به همان شیوه بازی می‌کند. فقط آنها حالا پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ و جورجینیو واینالدوم را هم دارند. آنها سه بازیکن خوب دیگر به ترکیب خود اضافه کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز