خبرگزاری کار ایران

پاسخ قاطع مورینیو به انتقاد کاسانو

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۳۶

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به انتقاد آنتونیو کاسانو واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو پس از پیروزی رم مقابل تورینو، به آنتونیو کاسانو، کارشناس فوتبال پس از انتقاد از سبک بازی تیمش، به طرز باورنکردنی پاسخ داد. کاسانو به مورینیو حمله کرده بود و گفته بود که پرتغالی به بازی زیبا در فوتبال اهمیتی نمی‌دهد.

مورینیو در واکنش به این بازیکن سابق ایتالیایی صحبت کرد و خاطرنشان کرد که کاسانو به عنوان یک بازیکن نتوانست جام مهمی را در باشگاه‌های مطرحی مانند رئال مادرید، اینتر و رم کسب کند، در حالی که خودش به عنوان سرمربی با هر یک از این باشگاه‌ها قهرمان شده است.

مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت: "هرکسی آزاد است که ترجیحات خود را داشته باشد و انتقاد کند. اما وقتی در مورد دیگران صحبت می‌کنید، مانند آنتونیو، آن‌ها متفاوت هستند. او خوش می گذراند، بقیه با جدیت کار می‌کنند. اگر از رم یا مورینیو انتقاد کنند، به آن‌ها علاقه‌ای ندارد، آن‌ها سرگرم می‌شوند. کاسانو برای رم، اینتر و رئال بازی کرد.

در مادرید او را به خاطر ژاکتش به یاد می‌آورند، با رم بدون بازی قهرمان سوپرکاپ شد، در اینتر حتی جام لمباردی را هم نبرد. می‌دانید با اینتر، رئال مادرید و رم چه بردم. او با من مشکل خواهد داشت، من با او مشکلی ندارم. من فقط یک چیز را به او می‌گویم، مراقب باش آنتونیو، تو 40 ساله‌ای و من 60 ساله."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز