خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۱۷۱

آبی پوشان تهرانی امشب در بازی خارج از خانه به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در‌چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

تیم آلومینیوم پس از شکست مقابل نساجی در جام حذفی طی چهار بازی گذشته برابر سپاهان، ملوان، پیکان و مس کرمان به تساوی دست پیدا کرده است. شاگردان مهدی رحمتی  امیدوار به تغییر روند دیدارهای برابر استقلال خواهند بود.

تیم رده هشتمی طی پنج مسابقه گذشته مقابل استقلال به چهار تساوی و یک شکست دست یافته و برای کسب پیروزی در ورزشگاه خانگی‌اش به میدان می‌رود.

استقلال در آن سوی زمین با انرژی و انگیزه بالایی پا به میدان می‌گذارد. اگرچه مشکلات مدیریتی و طلب استراماچونی بیشتر از موفقیت شاگردان ریکاردو ساپینتو در زمین سروصدا کرده اما آن‌ها بدون توجه به این اتفاق هفته گذشته ذوب آهن را با دو گل در ورزشگاه آزادی شکست دادند.

در سفر آبی پوشان به اراک روزبه چشمی ‌ مهدی مهدی پور به دلیل محرومیت حضور ندارند. علیرضا رضایی و ابوالفضل جلالی نیز با تشخیص ساپینتو در فهرست این تیم قرار نگرفتند.

با تشخیص ساپینتو سید حسین حسینی به عنوان دروازه بان مقابل تیم همبازی سابقش یعنی سید مهدی رحمتی قرار می‌گیرد؛ حسینی در مسابقه قبلی موفق به کلین شیت شده بود.

خط دفاعی استقلال در این بازی به احتمال زیاد با حضور کوین یامگا، رافائل سیلوا، عارف غلامی و جعفر سلمانی تشکیل می‌شود تا در این بخش تغییری نسبت به مسابقه قبلی در ترکیب ایجاد نشود.

در خط میانی امید حامدی فر و زبیر نیک نفس جانشین چشمی و مهدی پور می‌شوند تا در کنار سعید مهری برای بازی امروز آماده باشند. آرش رضاوند با مصدومیت مقابل ذوب آهن به این بازی رسیده اما به نظر می‌رسد روی وضعیت او ریسک نشود.

اینطور به نظر می‌رسد که سرمربی پرتغالی مانند چند بازی قبلی در خط حمله هم تغییری ایجاد نکند. بدین ترتیب محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری شانس‌های اول گلزنی استقلال در این مسابقه خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، کوین یامگا، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، امید حامدی فر، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز