خبرگزاری کار ایران

اشکش: شرایط نفت مسجد سلیمان مانند یک تیم حرفه‌ای پیش نرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۱۱۵

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط تیم نفت مسجد سلیمان بد پیشرفت و مانند یک تیم حرفه‌ای رو به جلو نرفت.

به گزارش ایلنا، ابراهیم اشکش پس از شکست مقابل مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: در رابطه شرایط بازی امروز باید بگویم که هر 2 تیم فوتبال خوبی را بازی کردند و موقعیت‌های بسار خوبی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند. هرچند نتیجه بازی را واگذار کردیم اما به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. شرایط تیم نفت مسجد سلیمان بد پیشرفت و مانند یک تیم حرفه‌ای جلو نرفت. خواسته یا ناخواسته شاهد اعتصابات بازیکنان و مسئولان فنی گذشته تیم بودند. آنها سود خود را از این حرکت هم بردند. این تیم 2 بار یارگیری کرده است در 2 بار آن هم من مسئولیت تیم را برعهده نداشتم. من متأسفم برای تیم نفت مسجد سلیمان که شهر اولین ها هستیم و همه چی داریم.

وی افزود: ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که جی پی اس نداریم و نمی‌توانیم بازیکنان خودمان را به خوبی ارزیابی کنیم و از آنها در طول بازی استفاده کنیم. هرچند مسئولان در تلاش هستند که این نواقیص را برای تیم نفت مسجد سلیمان برطرف کنند. برای نفت مسجد سلیمان زشت است. تیمی که سالیان سال است در لیگ برتر بوده است جی پی اس ندارد. در مقابل امروز من تیم مس رفسنجان را دیدم کیف کردم. 4 تا بازیکن خارجی خوب و با کیفیت دارد، اما تیم مسجد سلیمان تنها تیم لیگ برتری است که بازیکن خارجی ندارد و از این مزیت می‌شد استفاده کرد اما متأسفانه در نیم فصل هم این موضوع برای تیم ما محیا نشد. از طرفی شما به میانگین قدی تیم مسجد سلیمان که نگاه کنید می بینید ما بازیکن بالای 190 سانتی متر نداریم. این ها همه نواقص تیم ما است. تیم را جوری را رقم زدند که ما شرایط خوبی را نداریم و من تیم را بعد از بازی با تراکتور آن ها را به سیگل بدنسازی بردیم تا امروز که بازی داشتیم.

وی افزود: همه این اتفاقات برای همان اعتصاباتی بود که صورت گرفت. خط مشی که بازیکنان دادند خط مشی درستی نبود. عوض اینکه ما از سیانت بازیکن دفاع کنیم باید هرکاری می‌کردیم که بازیکن تمرین کند و شرایط ایده ال را برای بازیکن ایجاد کنی تا بتواند بازی کند. متأسفانه برای نفت مسجد سلیمان دلسوزی نشد. روی خوب بازی امروز این بود که من به 6 بازیکنی که تنها 20 سال سن داشتند بازی دادم. گلر 20 ساله نفت مسجد سلیمان امروز نشان داد که می تواند جای بسیاری از بزرگان را در این تیم بگیرد. بازیکنانی که من امروز بازی دادم سرمایه های فوتبال کشورمان هستند و امیدوارم در آینده بتوانند به فوتبال کشور خدمت کنند. هرچند نفت مسجد سلیمان با اینکه بودجه بوده و شرایط خوبی بوده اما تفکراتی فنی و که بر تیم حاکم بوده است تیم را به مسیر درستی هدایت نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز