خبرگزاری کار ایران

ستاره سابق انگلیس در سودای قهرمانی بوکس؛

وین رونی در اولدترافورد مبارزه می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۹۰۲

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس وارد دنیای حرفه‌ای بوکس می‌شود.

به گزارش ایلنا، دوران حرفه‌ای وین رونی به عنوان بازیکن فوتبال بدون شک یکی از برجسته‌ترین دوران بوده، اما اکنون، همه چیز ممکن است تغییر کند، زیرا اسطوره انگلیسی می‌تواند شانس خود را به عنوان یک بوکسور امتحان کند!

این یک تغییر کاملاً قابل توجه خواهد بود، زیرا او حرفه‌ای بسیار ویژه داشت و تیم‌هایی مانند منچستریونایتد و اورتون را در لیگ برتر و همچنین تیم ملی انگلیس را همراهی کرد.

اما سرنوشت او باعث می‌شود که وارد این ورزش شود که او کاملاً طرفدار آن است، بنابراین منطقی است که این اتفاق بیفتد. 

وین رونی برای اولین مبارزه خود با جیک پل روبرو خواهد شد

گفته شده که دوران حرفه‌ای رونی می‌تواند اولین رقیب او را در رینگ تعیین کند. لازم به یادآوری است که رونی در سال های ابتدایی دوران حرفه ای خود در اورتون به عنوان بازیکنی نسبتاً پیچیده و مشکل ساز شناخته می‌شد، اما زمانی که به یونایتد آمد، تحت هدایت سر الکس فرگوسن، توانست به مسیر خود بازگردد.

بنابراین، یک حریف احتمالی برای فوتبالیست سابق، یوتیوبر محبوبی است که به بوکسور تبدیل شده است: جیک پل. این یک فرصت جدید برای "بچه مشکل‌ساز" است که به تازگی اولین شکست خود را در هفت مبارزه متحمل شده است.

چرا رونی می‌خواهد بوکسور شود؟

وین رونی از طرفداران بوکس است و به همین دلیل می‌خواهد شانس خود را در رینگ امتحان کند. به همین دلیل با ادی هرن، هماهنگ کننده معروف مسابقات تماس گرفت تا به دنبال مبارزه باشد.

انتظار می‌رود این مبارزه در استادیوم افسانه‌ای اولدترافورد برگزار شود، جایی که وین رونی در دوران فوق العاده‌اش در منچستریونایتد خانه‌اش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز