خبرگزاری کار ایران

والی: بازی در ارتفاع همیشه سخت است/ منصوریان مربی بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۷۲

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از کیفیت بازی تیمش مقابل مس کرمان رضایت ندارد و می‌گوید نه ما آنقدر خوب بازی کردیم و نه تیم حریف. روی دو اشتباه تیم‌ها گل‌های‌شان را زدند‌.

به گزارش ایلنا،  ایوب والی، پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان گفت: بازی در کرمان و ارتفاع همیشه سخت است. یک بازی سرد را شاهد بودیم و من معتقدم نه ما آنقدر خوب بازی کردیم و نه تیم حریف. روی دو اشتباه تیم‌ها گل‌های‌شان را زدند‌. تیم ما تحت تاثیر بازی‌های آینده که با استقلال و بازی سنگین حذفی که با گل گهر داریم، بود و نتوانستیم عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذاریم.

او در مورد شرایط فولاد پس از استعفای جواد نکونام توضیح داد: بعد از استعفای آقای نکونام، مردم نظرشان این بود که یک مربی خارجی بیاید. تا جایی که من اطلاع داشتم با چند مربی خارجی هم صحبت شد که متاسفانه یا خوشبختانه انجام نشد و ما کارمان را با آقای منصوریان که مربی بزرگ و بازیکن بزرگی بوده است، شروع کردیم. ایشان علی‌رغم سن‌شان تجربه خوبی دارند.

والی در ادامه صحبت‌هایش افزود: همه چیز نرمال جلو می‌رود و بازی قبلی هم در اهواز توانستیم سه امتیاز را بگیریم. از هواداران در دو بازی حیاتی با استقلال و گل گهر انتظار حمایت داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز