خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیته ملی المپیک:

حضور استعدادیاب ها در مسابقات قهرمان شهر، فرصتی مغتنم برای ورزش قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۸۳

نایب رییس کمیته ملی المپیک، اقدام شهرداری تهران در برگزاری مسابقات ورزشی قهرمان شهر را ارزنده و قابل تقدیر برشمرد و گفت: اقدام بسیار زیبای شهرداری علاوه بر کمک به فدراسیون های ورزشی، می تواند به عنوان الگویی موفق در سایر شهرهای کشورمان نیز به مرحله اجرا درآید.

به گزارش ایلنا، فرهادی زاد در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات بسکتبال بانوان؛ جام قهرمان شهر، اظهار داشت: شهرداری با برگزاری این رقابت ها -که ابتدا در محلات تهران شکل گرفت و سپس مناطق را دربرگرفت و اکنون در مرحله پایانی آن هستیم- فرصت هایی را در اختیار جوانان قرارداده که اقدامی بسیار مدبرانه، زیبا و قابل تقدیر است.

نایب رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: با این اقدام، جوانان محلات این فرصت را پیدا کرده اند که خودشان را محک بزنند. نکته قابل تأمل این که استعدادهای ناب نهفته در دل محلات، در جریان برگزاری این ر قابت ها می توانند خودشان را نشان دهند و از طریق استعدادیاب هایی که در مسابقات حضور دارند به مراحل بالاتر راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: من امروز شاهد حضور نایب رییس فدراسیون بسکتبال در رقابت های پایانی بودم. بدون تردید حضور ایشان و همکارانشان در تمام فدراسیون های ورزشی، با نگاه دقیق و فنی که به مسابقه و فضای استعدادیابی دارند، راهی موثر برای شناسایی افراد مستعد است.

فرهادی زاد این موضوع را از ابعاد مختلف مورد مداقّه قرار داد و افزود: این موضوع دو وجه دارد؛ نخست راهیابی استعدادها به فدراسیون های ورزشی و تیم های مختلف است که نوعی پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی کشور محسوب می شود و از سوی دیگر، صرفه جویی در وقت و هزینه فدراسیون هاست که می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

نایب رییس کمیته ملی المپیک برگزاری این مسابقات را اقدامی قابل تسرّی به تمام شهرهای کشورمان برشمرد و در عین حال تأکید کرد: یادمان باشد که ورزش پدیده ای فرهنگی و اجتماعی است که علاوه بر ایجاد سلامت، به نشاط اجتماعی و وفاق و همدلی بین اقشار مختلف می انجامد

.فرهادی زاد ابراز امیدواری کرد مدیران ارشد شهری و ورزشی با حمایت از برگزاری این برنامه ها، زمینه استمرار و تقویت آن ها در آینده را نیز فراهم کنند تا شهروندان و جامعه ورزش از تبعات نیکوی آن بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز