خبرگزاری کار ایران

قاسم‌پور: گزینه‌های مربیگری تیم ملی معمولاً عوام فریبانه طرح می‌شوند/ عذرخواهی؟ تاج با این سابقه نحوه طرح گزینه‌ها را نمی‌داند؟/ مربی داخلی با پرستیژ جهانی نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۵۷۸

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال نحوه انتخاب گزینه‌های تیم ملی را عوام فریبانه و جای تعجب دانست اما مربی داخلی با پرستیژ جهانی داریم او می‌تواند به تیم ملی کمک کنیم.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با ایلنا، پیرامون صحبت‌های جدید رییس فدراسیون فوتبال و عذرخواهی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی اظهار داشت: جای تعجب دارد که رییس فدراسیون با آن همه تجربه که در این چندین سال فوتبال دارد، طوری لیست مربیان مدنظر تیم ملی را گزینش و مطرح کند که اینطور مجبور به عذرخواهی شود. اگر به خاطر افکار عمومی یا مسائل دیگر می خواهند مربی ایرانی انتخاب کنند، این کار غلط است.  فدراسیون در صورت انتخاب مربی ایرانی باید به این مسئله ایمان و اعتقاد داشته باشد. با فشار حاشیه‌ای، مردم و رسانه‌ها این کار را نکند. 

وی درباره اینکه گفته می‌شود شانس انتخاب امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام از بقیه گزینه‌های ایرانی بیشتر است، گفت: هر کدام از این گزینه‌ها نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. سو تفاهم نشود کارشناسان متخصص و با تجربه که سالیان سال در فوتبال فعالند بحث و صحبت کنند. اعضای هیات رییسه با تمام احترامی که قائلم در این خصوص تخصصی ندارند. 

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره عوام فریبی فدراسیون‌های قبلی گفت: شک نکنید، کارلوس کی‌روش چطوری انتخاب شد؟ کمیته فنی رای به برکناری اسکوچیچ داد. اما هیات رییسه اسکوچیچ را ابقا کرد و در نهایت کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. در حالی که اصلا کمیته فنی اصلا انتخابی با عنوان کی‌روش نداشت.

قاسم‌پور در پایان گفت: سرمربی تیم ملی باید مدیریت قوی داشته باشد که بتواند با 15 یا 16 لژیونر فوتبال کشور کار کند. بعضی بازیکنان ما مانند طارمی در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کنند و طبیعی است که خودشان را برتر از دیگران بدانند. کار کردن با چنین بازیکنانی آسان نیست. ما باید مربی بیاوریم که پرستیژ بین المللی داشته باشید و برای جامعه جهانی مقبولیت داشته باشد. اکثریت جامعه و ورزشکاران باید او را قبول داشته باشند. چنین گزینه‌ای در کشور داریم که البته از نظر فنی کمی ضعیف است اما با استخدام مربی خارجی کنار او می‌تواند کمک کند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز