خبرگزاری کار ایران

رجبی: نکونام تحمل نکرد و استعفا کرد/ صحبتی با من برای سرمربیگری نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۵۰

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: صحبت خاصی برای سرمربیگری در فولاد با من نشده است و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا رجبی درباره شرایط تیم فولاد و شکست مقابل تیم الهلال اظهار داشت: الهلال یکی از قدرتمندترین تیم ها در آسیا بود و عنوان قهرمانی را یدک می کشید و بازیکنان باکیفیت دارد و هزینه زیادی کرده است. به دنبال برد با نتیجه پرگل مقابل ما بود؛ اما با برنامه ریزی و تاکتیک، اجازه حمله به الهلال ندادیم و شانس زیادی برای گلزنی داشتیم. بازیکنان هم از جان مایه گذاشتند و تمام تلاش خود را کردند، اما شانس با ما یار نبود و ما می‌توانستیم یک شگفتی را رقم بزنیم که شرمنده شدیم و شکست خوردیم.

رجبی درباره اتفاق تعجب برانگیز و استعفای نکونام در کشور قطر گفت: آقای نکونام مربی است که به فولاد شخصیت داده‌اند و فولاد در آسیا حریف سرسختی برای تیم‌ها بود، خواسته های ایشان حرفه ای بود و اختلافاتی میان او و باشگاه رخ داد که در نهایت نتوانست تحمل کند و استعفا کرد.

وی درباره ادامه همکاری در فولاد و آیا اینکه با او درباره سرمربیگری تیم صحبت شده است، گفت: صحبت خاصی با من نشده است و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. طبق صحبت های شنیده شده، باشگاه دنبال چند گزینه برای مربیگری فولاد است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و بهترین تصمیم را باشگاه می گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز