خبرگزاری کار ایران

فرکی: فدراسیون برای تیم ملی از من برنامه خواست/ 3 روز فرصت پاسخگویی دارم/ وقت اعتماد به مربیان ایرانی رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۴۶

گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص پیشنهاد فدراسیون فوتبال به صحبت پرداخت.

حسین فرکی در گفتگو با ایلنا، پیرامون  اینکه به عنوان گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده است، اظهار داشت: بله در رسانه‌ها نوشته شده. هنوز برنامه ارائه ندادم اما از من خواسته شده که برنامه خودم را ارائه کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی می پذیرد که به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کند، گفت:  چون فرصت دارم به این قضیه فکر می کنم تا 2 یا 3 روز دیگر برای پاسخگویی به فدراسیون فرصت دارم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط فعلی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: فوتبال که بالاخره در لحاظ حاضر لیگ، جار و جنجال‌ها و حاشیه است که باید به وسیله بازیکنان و مربیان باید اصلاح شود.

فرکی درباره اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی لیگ برتر، هستند، تصریح کرد: آن چیزی که مشخص است مدعیان خودشان را از بقیه تیم‌های لیگ برتر جدا کردند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان مدعیان اصلی هستند در ادامه تراکتور و گل گهر می توانند شانس داشته باشند. 

گزینه هدایت تیم ملی اینکه به نظر او در این مقطع گزینه داخلی یا خارجی هدایت ملی پوشان را به عهده بگیرد، اظهار داشت: قبلا نظرم را گفتم به مربی ایرانی فرصت بدهند. به قول معروف دیگر نسل مربیان ما تغییر کرده است حالا وقت آن است که به مربیان ایرانی فرصت بدهند.

آیا تیم ملی با شرایطی که دارد، می تواند در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد، عنوان کرد: به هر حال در فوتبال همه چیز غیر قابل پیش‌بینی است اما همه چیز می تواند در آن اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز