خبرگزاری کار ایران

حضور پررنگ ایرانی‌ها در هفتمین کنگره پزشکی AFC

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۲۸

در هفتمین کنگره پزشکی AFC پزشکان و فیزیوتراپ‌های ایرانی حضور پررنگی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال اسیا از ۱۳ تا ۱۵ اسفند در دوحه قطر برگزار می شود و  همکاران مرکز پزشکی فیفا در تهران ، ایفمارک( مرکز پزشکی سازمان لیگ) حضور پررنگی در این کنگره خواهند داشت.

 در این کنگره که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، رییس ایفمارک دکتر زهره هراتیان نایب رییس پانل تعیین جنسیت در فوتبال و سخنران اصلی پانل فوتبال زنان خواهد بود.

از بخش قلب ایفمارک یک سخنران و از بخش پزشکی ورزشی ایفمارک دو پوستر در این کنگره پذیرفته شده است. 

همزمان با راه اندازی بخش شناخت ذهنی ایفمارک از هراتیان جهت حضور و تبادل نظر  در اولین نشست سلامت ذهن ورزشکاران درحاشیه کنگره نیز دعوت به عمل امده است. 

در حاشیه کنگره از رییس کمیته پزشکی فوتبال آقای دکتر رازی که توسط فدراسیون فوتبال ایران کاندید جایزه فرد تاثیرگذار در فوتبال شده است و همچنین همه پزشکان و فیزیوتراپیست های معرفی شده از سوی فدراسیون حسب طول مدت فعالیت در فوتبال تحت عناوین طلا ، نقره و برنز تقدیر خواهد شد.

همچنین  رییس سابق دپارتمان فدراسیون فوتبال دکتر بهار حسن میرزایی نیز به عنوان پزشک جوان انتخاب شده است.

نمایندگان پزشکی ای اف سی از ایران، دکتر خانلری، دکتر سیف برقی، دکتر زهره هراتیان و دکتر بهار حسن میرزایی در دوره باز اموزی افسران پزشکی ای اف سی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز