خبرگزاری کار ایران

جهان نجاتی: نقاط ضعف و قوت تیم در اردن مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۹۶۸

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: بازی برابر اردن و ازبکستان برای ارزیابی و محک بازیکنان کمک بسزایی کرده است.

به گزارش ایلنا، مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال پس از برگزاری تورنمنت سه جانبه اردن در شهر امان گفت: یک دیدار برابر اردن که با نتیجه 4 بر صفر و یک دیدار برابر ازبکستان که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، را برگزار کرده تا بازیکنان را محک بزنیم. در دو بازی فوق نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شد و برنامه ریزی دقیقی تا آغاز رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این دو مسابقه دوستانه به ما کمک کرد تا به ارنج تیم دست پیدا کنیم و ترکیب اصلی را مورد ارزیابی قرار دهیم. بدون شک در آینده شاهد نسل جدیدی از بازیکنان در فوتبال بانوان خواهیم بود. بازیکنانی در این تورنمنت همراه ما بودند که یا هیچ وقت به تیم ملی دعوت نمی شدند و یا همیشه قبل از اعزام خط می خوردند. اما اکنون شرایط تیم ملی جوانان تغییر کرده و بدون شک شاهد حضورشان در تیم ملی بزرگسالان نیز خواهیم بود. چرا که این بازیکنان با پتانسیل ، انگیزه و تلاش بالا برای تیم ملی بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: بازی برابر اردن شبیه سازی مقابل بنگلادش بود اما بازی مقابل ازبکستان شرایطش به گونه ای بود که بازیکنان از اسم این تیم هراس داشتند. اگر این حس در ملی پوشان وجود نداشت، از موقعیت هایشان استفاده می کردند و به گل های بیشتری می رسیدند.در هر صورت تجربه بسیار خوب و مفیدی بود و توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کنیم.

جهان نجاتی در پایان گفت: در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با تیم بنگلادش و ترکمنستان بازی خواهیم کرد. از این دو تیم شناخت خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را در رقابتهای پیش رو کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز