خبرگزاری کار ایران

داداش‌زاده: حواشی پرسپولیس را از صدر دور کرد/ در بازی هوادار «لجن بازی» وجود نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۸۱

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برخورد یحیی گل محمدی با حواشی را دلیل دوری سرخ‌پوشان از صدر جدول قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و هوادار لغزید تا در مسیر کورس قهرمانی با مشکل مواجه شود. آنها در حالی شاهد درخشش سپاهان و استقلال هستند که یحیی گل‌محمدی به نشست هیات مدیره سرخ‌پوشان دعوت شد. در همین رابطه صحبت درباره قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر زیاد است. در همین رابطه بهزاد داداش‌زاده پیرامون آخرین شرایط پرسپولیس با ایلنا به صحبت پرداخت: 

چرا پرسپولیس مقابل تیم هوادار در خانه و مقابل دیدگان هوادارانش باخت بدی را متحمل شد؟!

من فکر می‌کنم مقابل هوادار نه لجن‌بازی وجود داشت و نه مشکل داوری تأثیر‌گذاری در بازی بود و در واقع پرسپولیس باخت چون مشکل روحی روانی داشت و در این مسأله یحیی باید پاسخگو باشد چون تیم زمانی از صدر دور شد که با مسائل داوری و سایر موارد به حاشیه رفت.

اما سرخپوشان خیلی روی عمری معترض بودند و این موضوع را عامل باخت‌شان می‌دانستند؟!

اگر خطا روی عمری هم درست باشد در واقع باز هم توپ به مدافع آخر سرخ‌پوشان فرشاد فرجی رسید اما این مدافع خیلی بد عمل کرد و روی دفع توپ اشتباه نابخشودنی انجام داد تا بازیکن تیم هوادار به راحتی توپ را بگیرد و خیلی راحت آن را از دستان بیرانوند عبور بدهد و باخت در ورزشگاه آزادی را به تیم بزرگ پرسپولیس تحمیل سازد. مدافع باتجربه پرسپولیس خیلی بد و مبتدیانه توپ را از دست داد، در حالی که ما از محمدآقا پنجعلی بهترین مدافع میانی زمان خودمان دیده بودیم که هرگاه از سوی مهاجمان تیم حریف تحت فشار قرار می‌گرفت توپ را یا به جناحین می‌زد یا اینکه آن را به شکلی بلند برای بازیکنان خودی در زمین حریف می‌فرستاد.

در هر حال فرجی خیلی راحت می‌توانست آن توپ را دفع کند، با وجود این من مانده‌ام که چطور آن توپ را دفع نکرد و به راحتی آن را به بازیکن هوادار داد تا او در کمال ناباوری گل برتری را به تیم پرسپولیس بزند و در مقطعی حساس فرصت صدرنشینی را از تیم بگیرد.

در رابطه با بازی مهاجمان پرسپولیس نقدی ندارید؟

من مانده‌ام چرا سرمربی پرسپولیس از ابتدای بازی به عیسی ناآماده بازی داد و زمانی که به شیخ دیاباته برای سرزنی خصوصاً در دقایق پایانی نیاز بیشتری داشتیم او را بیرون کشید. مهاجم سرزن که در آن دقایق خیلی می‌توانست به تیم ما کمک کند. این ایرادها موجب می‌شود که من بگویم سرمربی پرسپولیس در ارنج اول و تعویض‌هایش هم خوب عمل نکرد و به این وسیله در بازی تیمش تأثیر‌گذار واقع شد. بیرون گذاشتن ترابی هم به نظرم اصلاً درست نبود؛ بازیکنی که اگر از ابتدا حضور داشت قادر بود بیشتر به پرسپولیس کمک کند.

سرمربی پرسپولیس می‌تواند تیم را از شرایط بحرانی که با آن مواجه شده رهایی بخشد؟

فکر می‌کنم همه مشکلات توسط سرمربی و به حاشیه بردن تیم و غرق شدن در مشکلات داوری به وجود آمد، در این شرایط خود سرمربی تیم می‌تواند پرسپولیس را از بحرانی که با آن مواجه شده خارج سازد. بازیکنان پرسپولیس باید خیلی بیشتر تلاش کنند و مانند محمد عمری که تلاش بیش از اندازه‌ای دارد با توان دو برابری بازی کنند تا آب رفته را به جوی باز گردانند و بتوانند دوباره صدر را پس گرفته و از شرایط فعلی خارج سازند.

مشکلات حاشیه‌ای هم بعد از پایان بازی پرسپولیس مقابل هوادار به وجود آمد، در این رابطه چه صحبتی دارید؟

پرسپولیس متعلق به مردم است و اگر محبوب‌ترین تیم ایران شده به واسطه همین هواداران بوده، به همین دلیل آن تعداد تماشاگر که در پایان بازی از باخت تیم‌شان ناراحت بودند نباید بازیکن تیم‌شان را با یخ بزنند. در واقع حمایت از تیم پرسپولیس در این برهه حیاتی است و خود هواداران باید در این مقطع حمایت کنند و تیم‌شان را به شرایط خوب برسانند.

فاصله با سپاهان هم به عدد سه رسید و پس از هم‌امتیاز شدن رقیب سنتی با پرسپولیس این بار سپاهان هم با فاصله گرفتن سه امتیازی از پرسپولیس در صدر قرار گرفت!

هنوز 10 هفته به پایان لیگ مانده، به همین دلیل پرسپولیس حتماً فرصت جبران مافات را دارد و به نظرم استارتش را باید از بازی با سپاهان بزند.

در واقع پرسپولیس تیم بازی‌های بزرگ است و با گذر از سد تیم سپاهان می‌تواند به لحاظ روحی ارتقا پیدا کرده و برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی ارتقای روحی شدیدی پیدا کند.

اما بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان است و تیم سپاهان هم بعد از بازی تدارکاتی با زنیت رودر‌روی پرسپولیس قرار می‌گیرد؟

من متعجبم چطور فدراسیون و سازمان لیگ در حساس‌ترین مقطع لیگ بازی‌ها را از جریان می‌اندازند و به بهانه بازی تدارکاتی یک تیم، بازی‌ها را با تأخیر برگزار می‌سازند. چرا این بازی تیم سپاهان در تعطیلی طولانی لیگ برگزار نشد، مسأله‌ای که واقعاً برای من مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز