خبرگزاری کار ایران

مهدیخانی: تیم 500-600 میلیاردی را مقابل هوادارانش بردیم/ السد و الدحیل هم مثل ما بازی نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۱۵

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: تیم 25-30 میلیاردی ما توانست تیم 500-600 میلیاردی پرسپولیس را در خانه و مقابل هوادارانش شکست دهد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدیخانی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال هوادار مفابل پرسپولیس اظهار داشت: دو سال در پرسپولیس زندگی کرده بودم هرچند که خیلی اذیت شدم؛ مربی تیم به من بازی نمی‌داد، اما هرچه بود تمام شد. خوشحالم، چون امروز حق‌مان برد بود. السد و الدحیل هم وقتی به آزادی آمدند نتوانستند چنین بازی یک طرفه‌ای را مقابل پرسپولیس برگزار کنند.

وی ادامه داد: در نیمه اول مالکیت توپ 70 به 30 بود. تا قبل از اینکه به گل برسیم تیم برتر زمین بودیم و باید به ساکت الهامی و مجموعه تیم هوادار تبریک بگویم. تیم 25-30 میلیاردی توانست تیم 500-600 میلیاردی را در خانه و مقابل هوادارانش شکست دهد. 

بازیکن تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنی روزی به پرسپولیس بازگردی یا خیر، گفت: همه تلاشم را می‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده برایم رخ دهد. فقط خدا می‌داند که در آینده چه اتفاقی برای ما خواهد افتاد. 

مهدیخانی درخصوص عملکرد تیم داوری، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم صحنه و مشکل خاصی وجود داشته باشد. پرسپولیسی‌ها باخته بودند و تحت فشار بودند. حق ما برد بود و خدا را شکر که بردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز