خبرگزاری کار ایران

جهان نجاتی: تورنمنت سه جانبه اردن فرصت خوبی برای شناخت بازیکنان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۸۷

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال دختران می گوید با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم امیدوارم بازیکنان را به شرایط آمادگی نسبی مطلوبی برسانیم.

به گزارش ایلنا، مریم جهان نجاتی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال دختران پس از انتخابش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا جا دارد از مسئولین فدراسیون فوتبال بخاطر اعتمادی که به بنده داشتند تقدیر و تشکر کنم. متاسفانه با توجه به تغییر رده های سنی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، 16 نفر از بازیکنانی که به عنوان سرمایه تیم ملی جوانان محسوب می شدند را نمی توانیم در اختیار داشته باشیم و باید به بازیکنان جوانتر و کم تجربه تر میدان دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: اولین اردوی انتخابی خود را از 13 بهمن به مدت 4 روز  با حضور 28 بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهیم کرد. سپس به تورنمنت سه جانبه اردن که با تیم های زیر 20 سال ازبکستان، ایران و اردن از 24 بهمن ماه به میزبانی اردن انجام می شود، شرکت خواهیم کرد. آنچه مسلم حضور در این تورنمنت فقط برای شناخت بازیکنان جدیدی است که به تیم ملی جوانان اضافه می شود.

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال دختران گفت: با توجه به تعاملی که با سازمان لیگ داریم اردوی بعدی که متصل به اعزام مسابقات مرحله اول قهرمانی زیر 20 سال آسیا دختران است را از 3 اسفندماه آغاز خواهیم کرد. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم امیدوارم بازیکنان را به شرایط آمادگی جسمانی مطلوبی برسانیم.

جهان نجاتی در پایان اظهار داشت: ما با تیم های ترکمنستان و بنگلادش همگروه هستیم. بنگلادش در سالهای گذشته به فوتبال پایه خیلی اهمیت داده است و رشد قابل توجهی در این زمینه داشتند. همچنین تیم ترکمنستان. امیدوارم با زمان اندکی که در اختیار داریم بتوانیم شناخت خوبی از بازیکنان برسیم.

لازم به توضیح است، تیم ملی زیر 20 سال کشورمان در گروه H با تیم های بنگلادش و ترکمنستان همگروه است. رقابت های این گروه به میزبانی بنگلادش برگزار می شود. مرحله اول این رقابتها از 4 تا 12 مارس 2023 برابر با 13 تا 21 اسفندماه 1401 برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز