خبرگزاری کار ایران

استقلال- ملوان؛ دوئل شکارچیان جام حذفی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۹۳۴

شاگردان مورایس و زارع در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی لحظاتی قبل در محل سازمان لیگ برگزار شد. در این مرحله استقلال میزبان ملوان بندرانزلی است. 

با اعلام امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روزهای دوم و سوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد‌.

نکته جالب اینکه هر دو تیم جز پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی هستند. آبی‌پوشان با 7 قهرمانی و 6 نایب قهرمانی نشان دادند رقیب سرسختی در این جام محسوب می‌شوند. البته در چند فصل اخیر استقلال با وجود صعود به فینال مقابل تراکتور و فولاد خوزستان شکست خورد تا 2 خاطره ناخوشایند این تیم از جام حذفی ثبت شود.

استقلال تحت هدایت مورایس اگر چه تا کنون سوپرجام را به کارنامه خود اضافه کرده است، اما در لیگ آنچنان که باید و شاید نتوانسته موفق عمل کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد فرصت جام حذفی را به راحتی از دست ندهد.

از سوی دیگر ملوان هم حریف ساده‌ای در جام شگفتی‌ها محسوب نمی‌شود.سپیدپوشان خزر 3 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی حذفی را تجربه کردند. در میان مربیان ملوان  بهمن صالح‌نیا  با ۶  دوره حضور در فینال جام حذفی فوتبال ایران به صیاد جام حذفی معروف است. 

البته نباید فراموش کرد که ملوان بعد از 6 فصل به لیگ برتر بازگشته و زارع ترجیح می‌دهد در جام حذفی بیشتر از بازیکنان جوان خود بهره بگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز