خبرگزاری کار ایران

ستار همدانی: بازیساز عمده مشکل استقلال است/ نباید فاصله با صدر جدول بیشتر شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۳۰

پیشکسوت استقلال میگوید این تیم در بازی جام حذفی مقابل تراکتور نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری داشت.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو باید در نیم فصل بازیکنان آینده دار به خدمت بگیرد تا بتوالند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را برای رسیدن به عنوان قهرمانی کسب کند.

در خصوص برد استقلال مقابل تراکتورسازی در جام حذفی صحبت کنید؟

استقلال نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری داشت و توانست با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کند. امیدوارم استقلال در ادامه بازیهای لیگ هم همین گونه با صلابت ظاهر شود.

تیم تراکتورسازی را چطور ارزیابی کردید؟

تراکتور با مربی اسپانیایی خود وارد تغییر و تحولات شده است و همین موضوع می‌تواند باعث شود در ادامه فصل با قدرت بیشتری مقابل حریفان ظاهر شوند. استقلال مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشت و به آن‌ها فرصت حمله جدی نداد. تراکتور روی تک موقعیتی که داشت موفق شد به گل برسد .

استقلال باید وارد نقل و انتقالات زمستانی شود؟

مسئولان استقلال باید زمینه جذب بازیکنان را فراهم کنند و هرچه سریع‌تر تا زمان از دست نرفته لیست مربی را بگیرد و بازیکنان مدنظر را خریداری کنند. بازیساز عمده مشکل استقلال است و امیدوارم این مشکل با بهترین انتخاب توسط کادرفنی حل شود.

دیدار مقابل سپاهان را در لیگ چطور ارزیابی می کنید؟

در آغاز فصل با مربی جدید و ترکیب تازه نتوانستیم مقابل سپاهان نتیجه بگیریم و متاسفانه شکست خوردیم. اینکه سپاهان در خانه مقابل استقلال بازی می‌کند برایشان یک امتیاز است، از طرفی استقلال با توجه به بردی که مقابل تراکتور به دست آورد روحیه بالایی بدست آورده است.

در صورت باخت در این دیدار فاصله استقلال با صدر جدول بیشتر می شود؟

استقلال باید تلاش کند که این اتفاق نیفتد و فاصله با صدر جدول بیشتر نشود. امیدوارم استقلال پیروز این بازی باشد تا گام بزرگی برای فتح لیگ برداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز