خبرگزاری کار ایران

حسینی: باید سعی کنیم تیمورف وارد حاشیه نشود/ بحث ورزشگاه انقلاب برای ما خوش شانس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۰۴

سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از گلزنی مهاجم خارجی خود واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی پیکان مقابل استقلال خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: بازی‌های حذفی به ویژه مقابل تیم‌های رده‌های پایین‌تر دشوار است. این تیم‌ها خیلی پرانگیزه به زمین می‌آیند. استقلال خوزستان هم تیم خیلی خوبی بود که سازماندهی خیلی خوبی داشت. در نیمه اول توانستند با دفاع فشرده و زدن زد حمله‌های سریع موقعیت‌هایی ایجاد کنند و ما را اذیت کردند.

وی افزود: می‌دانستیم در نیمه دوم با توجه به شرایط جسمانی بهتر بازیکنان پیکان سعی خواهیم کرد توپ را بیشتر در اختیار بگیریم. در کل نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و در ثانیه آخر توانستیم گل بزنیم تا در نهایت در این بازی خیلی سخت برنده بیرون بیاییم.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه خبر خوش برای او گلزنی شرزود تمیروف بود، گفت: تمیروف با توجه به قیمت قرارداد و سن و سالش بازیکن خوبی برای ما است. باید سعی کند وارد حاشیه نشود. اما بی‌دلیل روی این بازی حساس شده‌اند. 

حسینی در مورد حرکت ابراهیم صالحی در صحنه گل پیکان عنوان کرد: خدا را شکر دو مهاجم ما توانستند کار ترکیبی انجام بدهند البته واقعاً بازی مشکلی بود زیرا استقلال خوزستان با انگیزه بازی می‌کرد و دفاع منسجمی داشت. 

وی در خصوص واکنش خود به اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان به داور در نیمه اول اظهار داشت: مقداری شلوغ شد و من هم به داور گفتم اگر سروصدا روی کارت تأثیر می‌گذارد ما هم می‌توانیم سروصدا کنیم. اتفاق خاصی نبود و داوران هم محترم هستند چندین سال است همدیگر را می‌شناسیم. 

سرمربی پیکان در خصوص اینکه ظاهراً‌ زمین ورزشگاه انقلاب کرج به نسبت دستگردی برای شاگردانش خوش یمن‌تر است، گفت: بحث خوش‌یمنی نیست. ابعاد زمین انقلاب قانونی اما دستگردی کوچک است. کیفیت چمن ورزشگاه کرج هم خدا را شکر خیلی خوب است اما از مسئولان این شهر خواهش می‌کنم زمین را خوب حفظ کنند زیرا کیفیت زمین به بازی سرعت می‌دهد و سبب می‌شود یک تیم کیفیت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز