خبرگزاری کار ایران

محمدی: قیاس استوکس و لوکادیا درست نیست/ یک صراف حساب باشگاه پرسپولیس را مسدود کرده بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۸۵۰

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از آنکه قیاس استوکس و لوکادیا را درست ندانست از دلیل بسته شدن حساب سرخ‌پوشان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری این باشگاه اظهار داشت: اول از همه از رسانه‌ها و درویش تشکر می‌کنم. از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که این اعتماد را به من کردند. در مورد مسئله حرفه‌سازی که صحبت شد، متاسفانه در سال‌های گذشته یک سری کارها به خوبی معرفی نشده است. در امسال سعی کردیم از این امکاناتی در اختیار باشگاه قرار گرفته، مخصوصا در تیم‌های پایه را خوب معرفی کنیم.

وی ادامه داد: کار باشگاه در امسال بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است. تیمی داریم که 50 درصد حقوقشان را گرفتند. ما 5-6 بازی که در رده پایه مقابل حریف انجام دادیم، تاکنون باختی نداشتیم. در 2 رده داریم برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم این برنامه 5 ساله‌ای که برای رده‌های پایه مشخص شده ادامه پیدا کند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: مقایسه لوکادیا و استوکس درست نیست. پیش پرداخت استوکس را چند وقت پیش یک صرافی در دوبی پرداخت کرده بود و درویش آن قرارداد را او پرداخت کرد. یک قراردادی تنظیم شده بود که پولش را یک صراف پرداخت کرده بود و آن صراف هر روز به اینجا می‌آمد و حساب‌های باشگاه را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: در مورد لوکادیا هیچ بحثی به این شکل نداشتیم. پول او همیشه به موقع پرداخت شد. قسط دوم او به لطف باشگاه سریع‌تر پرداخت شد. باز هم می‌گویم اگر بحث فشار سیاسی نباشد ایشالله آن هم به نفع باشگاه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز