خبرگزاری کار ایران

5 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۳۴

باشگاه بایرن مونیخ بازیکن سابق آژاکس و منچستریونایتد را به خدمت گرفت.

به گزارش ایلنا، صبح امروز مشخص شد باشگاه بایرن مونیخ در حال جذب دالی بلیند طی یک انتقال آزاد است. این قراداد شش ماهه است.

بلیند که اخیرا با آژاکس قطع همکاری کرده در حال آماده شدن برای تست‌های پزشکی بود. او با جدایی از منچستریونایتد پس از مشکلات قلبی در آژاکس حضور داشت.

این انتقال نهایتا اواخر امروز به صورت رسمی تأیید شد. او تا پایان ماه ژوئن بازیکن بایرن خواهد بود.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات همراه با توییت‌های فابریزیو رومانو را می‌خوانید:

* رسمی؛ دالی بلیند مدافع سابق آژاکس و منچستریونایتد با قراردادی آزاد به بایرن مونیخ پیوست.


 تن هاگ: ما همیشه باید به دنبال خریدهای جدید باشیم. ما باید بازیکنان را تحت فشار قرار دهیم و همچنین باید باشگاه را تحت فشار قرار دهیم. شما باید آماده باشید.


* رسمی: بنوا بادیاشیل به چلسی پیوست. قرارداد 7.5 ساله مبلغ انتقال از موناکو 38 میلیون یورو است.


* جیونتولی، مدیر ناپولی درباره قرارداد اوناهی: پیشنهاد برای اوناهی آماده است؟ ما احساس می کنیم که تیم ما اکنون کامل است. مذاکرات با سمپدوریا برای بارتوش برزینسکی ادامه دارد. قرارداد برزینسکی به زودی امضا خواهد شد.


* ماروتا مدیر عامل اینتر در مورد قرارداد میلان اشکرینیار که در ژوئن منقضی می شود: ما در حال مذاکره با اشکرینیار هستیم، او شایسته این است که بخشی از حال و آینده ما باشد. من همیشه در زندگی خوشبین هستم. ما می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم، اما غیرممکن ها را نمی توانیم انجام دهیم. امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.


* منچستریونایتد در حال نزدیک شدن به قرارداد جذب جک باتلند به عنوان دروازه بان جدید است. جزئیات نهایی در حال مرتب شدن است، انتقال قرضی ۶ ماهه از کریستال پالاس خواهد بود. آزمایشات پزشکی از قبل برنامه ریزی شده است. دخیا، باتلند، هیتون سه گلر منچستر در نیم فصل دوم خواهند بود.


* دالی بلیند پس از انجام تست های پزشکی از قبل، قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید بایرن امروز امضا خواهد کرد. مدافع هلندی تا پایان فصل بازیکن جدید بایرن خواهد بود. او دو پیشنهاد اسپانیا و بلژیک برای پیوستن به بایرن را رد کرد.


* ژروم اونگوئن با قراردادی قرضی از آینتراخت فرانکفورت به سالزبورگ بازگشت که قراردادش تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. بازیکن بعدی که اینتراخت را ترک می کند می تواند لوکا پلگرینی مدافع چپ ایتالیایی باشد که به صورت قرضی از یوونتوس آمده و در آینتراخت بازی می‌کند.


* لاپورتا، رئیس بارسلونا: در ماه‌های آینده درباره قرارداد جدید عثمان دمبله صحبت خواهیم کرد. او بسیار عالی است. پیشنهادهای پاری سن ژرمن؟ دمبله برای فروش نیست، 70 میلیون یورو یا هر هزینه دیگری، او برای فروش نیست.


* فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، گزینه‌هایی را برای انتقال بعدی خود بررسی می‌کند. باشگاه های اروپایی و چینی به سانتوس نزدیک شده اند، اما محتمل ترین مقصد بعدی اکنون خاورمیانه است.


* فنرباغچه پیشنهادی برای جذب جایدن اوسترولد، مدافع مستعد هلندی از تیم ایتالیایی پارما ارائه کرده است. باشگاه بزرگ ترکیه اصرار دارد زیرا اوسترولد را گزینه مهمی می داند اما توافقی وجود ندارد، پارما امیدوار است او را حفظ کند.


* فلامینگو در حال مذاکره برای جذب آگوستین روسی از بوکاجونیورز است. همه طرفین برای انجام معامله در تماس مستقیم هستند. باشگاه های اروپایی نیز شرایط معامله از بوکا درخواست کردند اما فلامنگو از هم اکنون پیشتاز رقابت است.


* پیشنهاد رسمی چلسی برای انزو فرناندز هرگز 120 میلیون یورو یا 127 میلیون یورو نبود . پیشنهاد نهایی به بنفیکا 85 میلیون یورو بود. چلسی هرگز درباره بند فسخ 120 میلیون یورویی صحبت نکرده است. همانطور که قبلاً فاش شد، پس از جلسه جدید در بعدازظهر، هنوز اصلاً توافقی وجود ندارد.


* انتقال جرونیمو رولی به آژاکس انجام شد! توافق کامل با ویارئال و شرایط شخصی از قبل حاصل شده است. دروازه بان آرژانتینی در ۲۴ ساعت آینده برای امضا و انجام تست‌های پزشکی به آمستردام سفر خواهد کرد.


* ماتئوش کلیخ لیدز یونایتد را ترک می‌کند. تیم آمریکایی دی‌سی یونایتد توافق کامل را برای جذب هافبک لهستانی بصورت دائمی دارد. اسناد به زودی امضا خواهد شد زیرا باشگاه و بازیکن، هردو جدایی را تایید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز