خبرگزاری کار ایران

اختلاف قیمت 2 میلیاردی پرسپولیس و رویانیان/ رد ادعای معاون حقوقی سرخ‌پوشان؛ توافق بی توافق

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۱۲۱

باشگاه پرسپولیس انتظار دارد، با وجود حکم دادگاه، رویانیان مبلغ طلب 9 سال قبل خود را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در روزهای اخیر خبرساز شده است. رویانیان حد فاصل سال‌های 1390 تا 1392 مدیرعاملی پرسپولیس را به عهده داشته است. در بهترین حالت اگر سال 1392 خانه‌اش را فروخته باشد تا برای باشگاه هزینه کند، 9 سال از این موضوع می‌گذرد.

طبق بررسی‌ها مدیرعامل پیشین سرخ‌پوشان یک سال قبل حکم گرفته ولی تا امروز حساب باشگاه پرسپولیس را نبسته است. در اینکه وی از پرسپولیس طلب دارد و شکایت کرده اختلاف نظری میان او و باشگاه پرسپولیس نیست. اما این چهره مبلغ بدهی را با جرائمش 4 میلیارد می‌داند.

اما معاون حقوقی پرسپولیس در این باره می‌گوید: «رویانیان یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان طلبکار است که توافق کردیم این مبلغ را  پرداخت کنیم تا پرونده مختومه شود.»

با این وجود بررسی خبرنگار ایلنا نشان می‌دهد مبلغ گفته شده، مبلغ پایه است و رویانیان برای دریافت این مبلغ پایه توافقی نکرده بلکه پول را به همراه جرائمش می‌خواهد. چرا که 9 سال از آن ماجرا می‌گذرد. اگر او بخواهد مجدداً خانه بخرد با مبلغ قبلی عملا با مشکل مواجه خواهد شد.

تنها توافق او این است که فعلاً حساب باشگاه را مسدود نکند، در حالی که به اتکای حکم قضایی می‌تواند این موضوع را انجام دهد. این اختلاف قیمت اعلام شده توسط معاون حقوقی پرسپولیس باعث ناراحتی مدیرعامل پیشین پرسپولیس شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز