خبرگزاری کار ایران

مرادمند: آمدیم فوتبال بازی کنیم تا لذت ببریم/ ناراحتم 3 امتیاز را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۳۸

مدافع استقلال در خصوص اینکه استقلالی‌ها معتقدند داور یک پنالتی برای این تیم نگرفت خاطرنشان کرد: به نظرم آن صحنه پنالتی بود و داور اشتباه کرد.

محمد حسین مرادمند مدافع استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل مس انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی بودیم.

وی ادامه داد: حیف شد که نتوانستیم 3 امتیاز را بدست بیاوریم و از این موضوع ناراحت شدم و فاصله خود را با سایر مدعیان بیشتر کنیم. تلاش می کنیم در ادامه بهتر عمل کنیم.

مرادمند در خصوص اخرین شرایط آسیب دیدگی خود افزود: در یک صحنه دچار ضرب دیدگی شدم . پایم خیلی درد می کند و باید MRI بگیرم تا وضعیتم مشخص شود

مدافع استقلال در خصوص اینکه استقلالیها معتقدند داور یک پنالتی برای این تیم نگرفت خاطرنشان کرد: به نظرم آن صحنه پنالتی بود و داور اشتباه کرد. اگر داور آن پنالتی را می گرفت قطعا روند بازی تغییر می کرد.

وی درمورد درگیری نیمکت‌نشین‌های استقلال و مس رفسنجان در پایان نیمه اول افزود : این‌ها برای فوتبال خوب نیست. آمدیم فوتبال بازی کنیم تا لذت ببریم.

مدافع استقلال در خصوص دیدار هفته آینده مقابل تراکتورسازی بیان داشت: بازی سختی را مقابل تراکتورسازی در پیش داریم اما برای ماندن در کورس قهرمانی باید نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز