خبرگزاری کار ایران

علی قارداشی: به نام نوشاد عالمیان میز تنیس تولید کردیم/ لژیونرها پنجمین سال است که در اروپا بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۳۱

رییس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص آخرین فعالیت‌های این فدراسیون توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد علی قارداشی روی میز در گفتگو با رادیو ایران پیرامون آخرین شرایط لیگ برتر تنیس روی میز مردان اظهار داشت: مرحله پایانی لیگ برتر مردان ایران ۷ تا ۹ دی ماه در تهران برگزار می شود.  تا پایان مرحله ی دوم تیم های پالایش نفت آبادان ، فراسنج تهران و رعد پدافند رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند. لژیونرهای ایرانی با برنامه ریزی فدراسیون و باشگاه‌ها در این دوره حضور دارند و سطح مسابقات نسبت به دوره قبل بالاتر است.

وی افزود: جلسه ای که در بانکوک و در کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا برگزار شد قطع به یقین تصمیم بر این است که لیگ باشگاه‌های آسیا راه اندازی شود و امیدواریم در سال ۲۰۲۳ در بخش آقایان و بانوان برگزار شود.

 رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: تعداد قابل توجهی لژیونر در کشورهای مجارستان، فرانسه، اتریش، لهستان، آلمان ، اسپانیا و ترکیه داریم و انتظار داریم لیگ باشگاههای آسیا راه اندازی شود و آن جا افتخار آفرینی کنیم. طبق قراردادی که بازیکنان لژیونر ما دارند، می‌توانند در کشور خودشان نیز بازی کنند و این پنجمین سال است که لژیونرهای ما در سطح اول اروپا بازی می‌کنند.

علی قارداشی درباره ورود بخش خصوصی برای حمایت از لیگ برتر بانوان، عنوان کرد: بخش خصوصی از استان گلستان ، استقبال خوبی برای حضور در لیگ بانوان کرد ، صنایع تکابی اصفهان حضور پررنگی داشت، باشگاه سایپا حضور پیدا کرد که از مدیرعامل آنها تشکر می‌کنم و دانشگاه آزاد که از سابقون هستند و ۲۵ سال است که در لیگ حضور دارند که جا دارد از لشکری قدردانی کنم. مرحله ی رفت در اصفهان برگزار شد و مرحله برگشت لیگ برتر بانوان در قزوین و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار می شود.

وی عنوان کرد: چند سالی است که میز داخلی با نام نوشاد تولید کردیم، و آن را ثبت کرده ایم و سه سال است که به تولید انبوه رسیده است و نواقص و ایراداتی دارد که اگر آنها برطرف شود، می‌تواند تایید جهانی را بگیرد و حتی به کشورهای دیگر صادر شود.  در بحث پوشاک، در سال ۲۰۱۸ در بازی های آسیایی و قهرمانی جوانان آسیا، دو مدال ارزشمند با برند تکابی اتفاق افتاد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: حضور من در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی، در شرایط مساوی اگر پیشنهاد خوبی مطرح کنیم می‌توانیم کشورهای دیگر را با خودمان همراه کنیم و منافع این رشته و کشورمان را در اولویت قرار دهیم. کرسی های خوبی در بخش زنان و مردان در جهان و آسیا داریم: فاطمه کیوانی ریاست کمیته برابری جنسیت را بر عهده دارد، کمیته پزشکی ورزشی برعهده پریسا صمدی می باشد، سیمین رضایی عضو کمیته قوانین و مقررات می باشد، محسن پروازی در کمیته پاراتنیس روی میز حضور دارد ، مهرداد بابادیوند در کمیته جوانان و مربیان حضور دارد و مهندس شاهرخ شهنازی قائم مقام دائمی کنفدراسیون آسیا هستند و در فدراسیون جهانی نیز عضویت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز