خبرگزاری کار ایران

حیدری: یازده استان در نوبت برگزاری مجمع قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۱۱

رییس کمیته امور استان‌ها و عضو هیات رییسه از برگزاری مجامع عمومی، سالیانه و انتخاباتی هیات فوتبال یازده استان‌ تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، طهمورث حیدری در ابتدا گفت: کمیته امور استان‌ها در راستای اهداف اصلی خودش که برگزاری مجامع عمومی، سالیانه و انتخاباتی هیات‌های فوتبال استان‌ها است تا کنون مجامع 30 استان را برگزار کرده است و مجامع سالیانه، عمومی و انتخاباتی روسا و اعضای هیات رییسه یازده استان را در زمان باقیمانده تا پایان سال 1401 برگزار خواهیم کرد. بر این اساس هشتم دیماه انتخابات اعضای هیات رییسه استان قم را با حضور رییس فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

رییس کمیته امور استان‌ها و عضو هیات رییسه افزود: همچنین مجمع انتخاباتی رییس و اعضای هیات رییسه استان فارس نیز به زودی برگزار می شود، فرآیند آن در حال پیگیری است و منتظر پاسخ استعلامات هستیم. همین شرایط برای مجمع انتخاباتی رییس هیات فوتبال استان آذربایجان غربی نیز برقرار است و در حال پیگیری امور مربوطه هستیم. مجامع انتخاباتی اعضای هیات رییسه استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد را نیز در برنامه داریم.

وی افزود: استان البرز مجمع انتخاباتی رییس و اعضای هیات رییسه را در پیش دارد که پنجم اسفند برگزار خواهد شد. متعاقب آن نیز برگزاری مجامع انتخاباتی استان‌های کردستان، یزد، خراسان جنوبی، اصفهان و کرمانشاه در دستور کار کمیته امور استانها تا پایان سال جاری قرار دارد.

حیدری ادامه داد: آن چیزی که برای ما در فدراسیون فوتبال و کمیته امور استانها اهمیت دارد برگزاری به موقع مجامع هیات فوتبال استانها و پیرو آن رسمیت پیدا کردن تصمیمات و اقدامات بر پایه مقررات و اساسنامه است. از باب نمونه دبیر هر هیات باید به پیشنهاد رییس هیات به اعضای هیات رییسه و پس از تایید هیات رییسه منصوب شود. توصیه ما این است که همه هیات‌ها در جهت برگزاری مجامع عمومی، انتخاباتی و درخواست برگزاری مجامع خود را به جهت شکل‌گیری هیات رئیسه که متشکل از پنج عضو،شامل رئیس هیات فوتبال،نواب رئیس اقایان و بانوان،نماینده هیانها،نماینده باشگاه احتمام لازم را معمول فرمایند.

وی در پایان اعلام کرد: اساسنامه جدید هیاتها برابر مفاد اساسنامه فدراسیون، و متناسب با وضعیت استانها در چندین جلسه با حضور اعضای محترم کمیته امور استانها، متشکل از دکتر احمدرضا براتی عضو ارشد حقوقی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، ششکلانی رئیس هیات فوتبال استان اذربایجان شرقی، علی طاهری رئیس هیات فوتبال استان اصفهان، بیک وردی رئیس هیات فوتبال استان البرز،جعفرزاده رئیس هیات فوتبال استان خراسان شمالی، هوشنگ نصیر زاده سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات و نظرخواهی از کلیه روسای محترم هیاتهای فوتبال سراسر کشور تهیه و تنظیم شده است که در اولین فرصت جهت تصویب نهایی به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارسال و در صورت تصویب این اساسنامه جهت اجرا به استانهای کشور ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز