خبرگزاری کار ایران

توضیح کاپیتان فرانسه درباره ویروس عجیب پیش از فینال جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۸۹۸

رافائل واران اعتراف کرد که پس از تأثیر ویروسی که بر اردوی فرانسه پیش از فینال جام جهانی وارد شد، "حالش خوب نبود".

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال فرانسه پس از تساوی 3-3 در ضربات پنالتی شکست خورد و تیم دیدیه دشان در 80 دقیقه ابتدایی بازی ضعیف عمل کرد.

واران و کاپیتان هوگو لوریس گفتند که آن‌ها "خالی" و "بدون انرژی" هستند، در حالی که اولی اضافه کرد که "حالش خوب نیست".

فرانسه مدتی پس از پیروزی 2-1 مقابل انگلیس در 10 دسامبر، دچار مشکل بیماری شد. سه روز بعد، دو بازیکنی که آن بازی را شروع کردند - دایوت اوپامکانو و آدرین رابیوت - تمرین را از دست دادند زیرا احساس خوبی نداشتند.

هیچ کدام از این دو نفر در پیروزی 2-0 بعدی در نیمه نهایی مقابل مراکش بازی نکردند. روز پنجشنبه، دشان گفت که کینگزلی کومان احساس ناراحتی می‌کند. و قبل از فینال مقابل آرژانتین، فرانسه تایید کرد که رافائل واران و ابراهیما کوناته قربانی این بیماری شده‌اند.

اوپامکانو، رابیوت، واران و کوناته فینال را آغاز کردند و کومان نیمکت نشین شد. لوریس گفت: «ما نمی‌خواهیم پشت بهانه‌ها پنهان شویم. در چند روز گذشته شرایط آسان نبود. با وجود ویروس، سعی کردیم به بهترین شکل ممکن برای مسابقه آماده شویم. یک روز بهبودی کمتر نیز ممکن است به حساب بیاید.»

او اضافه کرد: «تنها تاسفی که داریم نیمه اول است که کاملاً اشتباه بازی کردیم. ما در تمام جنبه‌های بازی خسته شدیم. با وجود آن، در نیمه دوم، ما با اهداف متفاوتی برگشتیم. ما احساس می‌کردیم که فضایی برای بازگشت داریم. ما این کار را انجام دادیم، همچنین به لطف استعداد کیلیان (امباپه) که توانست تیم را در لحظه مهمی حمل کند. شما باید با تمام اتفاقاتی که افتاد، اعتبار زیادی به تیم فرانسه بدهید. ما اعتبار قهرمانی جام جهانی 2018 خود را حفظ کردیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز