خبرگزاری کار ایران

کارگری: معاونان وزیر می‌توانند حامیان خوبی برای ورزش پارالمپیک باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۸۷

رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس پیشین این کمیته را مرد نمونه ۱۰۰ ساله ورزش ایران دانست.

به گزارش ایلنا، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این کمیته و پیروزی در انتخابات اظهار داشت:‌ انتخابات همانطور که همه شما حضور داشتید و اطلاع پیدا کردید، یک انتخابات بسیار خوب، رقابتی و جدی بود، به‌ویژه در بخشی از مراحل رقابت خیلی محکم و جدی دنبال شد. نظر من هم همین بود و از ابتدا پیشنهادم همین بود که روال انتخابات یک روال قانونی و همراه با رقابت باشد و لطف دوستان و عزیزان در پست ریاست شامل بنده شد و یک مسئولیت سخت، سنگین و پرکاری است که باید با توکل بر خدا و توسل بر ائمه معصومین مباحث را پیش ببریم.

وی در ادامه افزود: به دوستان در نایب رئیسی آقایان و بانوان، بازرسی و خزانه‌داری و اعضای هیئت اجرایی تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله تیم منسجمی برای پیشبرد اهداف عالیه پارالمپیک باشیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در واکنش به طرح این موضوع که انتخابات با حاشیه کمتری برگزار شد، تصریح کرد: حاشیه‌ها به این دلیل کم بود که عزیزانی که می‌خواستند در این فضا رقابت کنند وارد حاشیه‌ها نشدند و خیلی راحت آمدند، ثبت‌نام کردند، رزومه دادند و در مجمع هم افرادی که احساس کردند اگر انصراف بدهند بهتر است، در برخی از پست‌ها انصراف دادند. ورزش مربوط به حوزه جانبازان و معلولان و نابینایان حاشیه کمتری دارد و بیشتر به متن پرداخته می‌شود و ما هم همین مسیر را سعی می‌کنیم ادامه دهیم.

کارگری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دبیر کمیته ملی پارالمپیک تغییر خواهد کرد یا خیر، گفت: بنده همین امروز حکم سرپرستی دبیری کمیته را به آقای تابع دادم و ان‌شاءالله طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه دو نایب رئیسش معاونان وزیر ورزش هستند و ممکن است با توجه به مشغله‌ای که دارند در مسیر پارالمپیک سنگ‌اندازی به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: از جهت مشغله ‌این دوستان، ممکن است یک مقدار دچار مشکل شویم، ولی ما این مسئله را از منظر مثبت نگاه می‌کنیم و از این حیث که دو معاون وزیر که نواب رئیس کمیته پارالمپیک شدند، می‌توانند حامیان خوبی برای ورزش پارالمپیک باشند. علاوه بر این من قبل از انتخابات با کسانی که به‌عنوان نواب رئیس ثبت‌نام کردند، گفت‌وگو و نظرم را به آنها اعلام کردم. من گفتم در صورت انتخاب بنده از آنها این انتظار را دارم که وقت کافی و مکفی برای پیشبرد کار بگذارند، چون ما کار سختی داریم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: ما جایگزین فرد بزرگی به نام خسروی‌وفا شدیم. او مرد نمونه 100 ساله ورزش کشور است و باید خیلی تلاش کنیم تا جایگزین خوبی برای او باشیم و اهداف پارالمپیک را خوب پیش ببریم. از این حیث با توکل بر خدا و همکاری دوستان مشکل خاصی نخواهیم داشت، به این دلیل که من حدود 20 سال در متن کارهای پارالمپیک بودم. من در پارالمپیک نایب رئیس بودم و در تدوین سند راهبردی نقش داشتم. همچنین متولی آسیب‌شناسی پارالمپیک و مسابقات راهبردی مثل پارالمپیک توکیو بودم و از فضای برنامه‌ها و مشکلاتی که داریم، کاملاً آگاهی دارم. قطعاً این تجربه به ما کمک خواهد کرد که در پیشبرد کارها مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز