خبرگزاری کار ایران

ژیرو: مقابل انگلیس خوش شانس بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۱۳۵

اولیویه ژیرو و دیدیه دشان می‌گویند فرانسه در برد انگلیس در جام جهانی شجاعت نشان داد.

به گزارش ایلنا، به گفته دیدیه دشان سرمربی و اولیویه ژیرو، مهاجم تیم فرانسه در پیروزی 2-1 مقابل انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی کمی خوش شانس بود.

اورلین چوآمنی و ژیرو برای فرانسه در این مسابقه گلزنی کردند و خوش شانس بودند که هری کین برای دومین بار از روی ضربه پنالتی موفق به گلزنی نشد.

اگر کین ضربه پنالتی دوم خود را در شش دقیقه مانده به پایان بازی به گل تبدیل می‌کرد، اوضاع می‌توانست به گونه دیگری پیش برود، اما ضربه کاپیتان انگلیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: "بازی بزرگی بود، ما با تیم عالی انگلیس بازی کردیم که از نظر فنی و بدنی قوی هستند. حضور دوباره بین چهار تیم برتر برای بازیکنان فوق‌العاده است. ما کمی خوش شانس بودیم، اگرچه دو پنالتی را به ثمر رساندیم، اما با قلب و روحمان برتری خود را حفظ کردیم.

ما کمی خوش شانس بودیم زیرا کین پنالتی را از دست داد، اما تمام تلاشمان را کردیم و با چنگ و دندان جنگیدیم. این من را به یاد ذهنیت سال 2018 می‌اندازد. این گروه لیاقت رسیدن به آن را دارد."

فرانسه در نیمه نهایی به مصاف مراکش می رود و برنده در فینال با کرواسی یا آرژانتین روبرو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز