خبرگزاری کار ایران

فلیک: موسیالا آینده فوتبال آلمان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۰۰

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با وجود حذف از جام جهانی قطر از پدیده جوان این کشور تمجید کرده است.

به گزارش ایلنا، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، جمال موسیالا را به عنوان آینده فوتبال آلمان می‌بینید. آلمان با وجود پیروزی 4-2 مقابل کاستاریکا، برای دومین بار متوالی از مرحله گروهی حذف شد. مانشافت در گروه E سوم شد و با پیروزی شگفت‌انگیز 2-1 ژاپن مقابل اسپانیا، خروج آلمان قطعی شد.

موسیالا مهاجم بایرن مونیخ در طول این تورنمنت یک بازیکن تاثیرگذار برای آلمان بود. هانسی فلیک به این نکته اشاره کرد که موسیالا - که نماینده انگلیس در رده نوجوانان بود - محصول سیستم فوتبال آلمان نیست و این اظهار نظر در واقع انتقاد بزرگی نسبت به شیوه آلمانی‌ها برای معرفی پدیده‌های جدید طی فصول اخیر بوده است.

فلیک گفت: "بعد از چنین مسابقه ای خیلی سخت است که یک بازیکن را جدا کنیم، اما آنچه جمال در مقابل کاستاریکا نشان داد... مایه تاسف است که چنین بازیکنی نمی‌تواند به بازی خود در مسابقات ادامه دهد. او فوق العاده است. مهارت او در تکل‌ها، فوق‌العاده است و در چند سال آینده، ما استعدادهایی در تیم خود داریم و در مسیر درستی پیش می‌رویم. اما ما واقعاً باید روی تمرینات تمرکز کنیم. جمال در انگلیس آموزش دیده است نه در آلمان. ما بازیکنانی در باشگاه‌های بزرگ داریم و ویژگی‌هایی هم داریم - برای مثال کای هاورتز بازیکنی برتر است.

اما برای آینده فوتبال آلمان، ما باید در تمرینات متفاوت عمل کنیم. سال‌ها در مورد انواع جدیدی از دروازه بان‌ها و مدافعان کناری صحبت می‌کردیم. آلمان همیشه می‌توانست خوب دفاع کند و ما دوباره به اصول اولیه نیاز داریم. اسپانیا در دفاع بسیار خوب است، آن‌ها بازیکنان جوان را بسیار خوب تربیت می‌کنند. برای آینده و 10 سال آینده، تمرکز روی نسل جدید فوتبالیست‌ها بسیار مهم خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز