خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال زنان

بحرینی: ذوب‌آهن فراز و نشیب‌های بسیاری دارد/ رتبه خودمان را در جدول ارتقا خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۴۸

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه تیم ما فراز و نشیب‌های بسیاری دارد و در صدد برطرف کردن نقاط ضعف برای دور برگشت مسابقات هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 4 آذرماه برگزار شد و تیم ذوب آهن اصفهان در رتبه چهارم جدول نیم فصل جای گرفت.

پریسا بحرینی سرمربی این تیم در خصوص عملکرد ذوب‌آهن در دور رفت توضیح داد: متاسفانه تیم ما فراز و نشیب‌های بسیاری دارد و با عملکردی که بازیکنان نشان دادند هنوز به اهدافمان دست نیافته‌ایم. در صدد برطرف کردن تقاط ضعف هستیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: هزینه‌های رفت و آمد تیم‌ها برای حضور در مسابقات بسیار بالاست و ای کاش راهی برای کاهش آن پیدا می‌شد چون با این وضعیت تیم‌داری برای باشگاه‌ها دشوار است.

بحرینی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده‌بندی بخشی از اهداف مدنظرشان بوده یا خیر؟ گفت: اهدافی که مدنظر داشتیم قرار گرفتن در رده بهتری بود. در صورت امکان تغییراتی در تیم خواهیم داشت و در دور برگشت تلاش می‌کنیم تا رده خود را در جدول ارتقا دهیم تا پلی آف قوی‌تر و آماده‌تر حضور داشته باشیم.

تیم سریک گنبد با هفت برد متوالی قهرمان نیم فصل لیگ برتر زنان 1401 شد و تیم‌های پیکان، سایپا و ذوب‌آهن به ترتیب در رده دوم تا چهارم جای گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز