خبرگزاری کار ایران

مسی، اسکالونی، دی پائول... مقصر شکست آرژانتین مقابل عربستان کیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۰۳

شکست آلبی سلسته ممکن است عواقب غیرمنتظره‌ای داشته باشد.

به گزارش ایلنا، جام جهانی 2022 قطر اولین شگفتی بزرگ را نمایان کرد و پیروزی عربستان مقابل آرژانتین برای همیشه در تاریخ جام‌های جهانی به یادگار خواهد ماند.

آرژانتین همراه با لیونل مسی شروع خوبی نداشت و باید مقابل مکزیک و لهستان واکنش درستی نشان دهد تا از یک شوک تاریخی جلوگیری کند.

فوتبال به دلیل چیزهایی مانند آنچه در بازی افتتاحیه آرژانتین در قطر تجربه کردیم بسیار عالی است. عربستان سعودی در نیمه دوم یک بازگشت ناگهانی داشت و آرژانتین را با یک برنامه موثر و نمایش دفاعی تماشایی که همه ستاره‌های آرژانتین را ساکت کرد، مهار کرد.

آرژانتین با 36 بازی پیاپی بدون شکست وارد این دیدار شد که به طرز شگفت انگیزی از آن خارج سد. با وجود گل زودهنگام مسی، گل‌های صالح الشهری و سالم الدوسری نتیجه را برگرداند.

چند بازیکن برای شکست آرژانتین مقصر شناخته می‌شوند. خط دفاعی به درستی کار نکرد، کوتی رومرو و نیکلاس اوتامندی دو اشتباهی داشتند که به دنبال آن کاری از دست  امیلیانو مارتینز برنمی‌آمد.

با این حال، یک بازیکن وجود دارد که در خط میانی آن چیزی که از او انتظار می‌رفت انجام نداد. ما در مورد رودریگو دی پائول صحبت می‌کنیم که یادآور محتاط‌ترین نسخه‌ای بود که در اتلتیکو مادرید دیده شد. آمار او در این مسابقه همه چیز را نشان می‌دهد: 0 شوت به دروازه، 0 دریبل کامل، 0 سانتر موفق، 0 خطا، 0 پاس کلیدی، 3/10 توپ بلند، 23 بازپس‌گیری توپ و 61/81 پاس موفق (75 درصد موفقیت).

تغییرات اسکالونی تاثیری نداشت

لیونل اسکالونی که به نظر می‌رسید منتقدان را در کنار خود دارد نیز در جایگاه خوبی قرار ندارد اما پس از این شکست غیرمنتظره پشت سر او خواهند بود.

با وجود آمار دی پائول، او تصمیم گرفت او را در زمین نگه دارد. و او تنها پس از عقب افتادن آن‌ها با تغییر سه گانه واکنش نشان داد و لیساندرو مارتینز، انزو فرناندز و جولیان آلوارز به جای لئاندرو پاردس، پاپو گومز و رومرو وارد زمین شدند. بعداً 20 دقیقه مانده به پایان، آکونا به جای تاگلیافیکو وارد زمین شد.

همه چیز ناکافی بود. مسی باز هم خیلی تنها بود چون لائوتارو مارتینز فقط در زمان آفساید می‌توانست گل بزند، دفاع پیشرفته عربستان برای آرژانتین دردسرساز بود. مسی هم آسیب دید و یک گل دیگر به خاطر آفساید مردود اعلام شد. آنخل دی ماریا نیز نتوانست بدرخشد و خط دفاع عربستان را پشت سر بگذارد.

برنامه آرژانتین در 109 دقیقه‌ای که بازی به طول انجامید به دلیل زمانی که باید اضافه می‌شد، جواب نداد. آلبی سلسته در جام جهانی که یکی از تیم‌های مورد علاقه برای قهرمانی بود، اما اکنون روی طناب است.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز