خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ چین سه حریف قطر یک در نیمه‌نهایی شد/ شین‌لی-شوئه شگفتی ساز مسابقات

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۷۴

تیم چین سه با پیروزی بر اندونزی یک حریف تیم یونس و تیجان (قطر یک) در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2022 شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا عصر امروز (پنج‌‌شنبه 26 آبان) با چهار دیدار در منطقه سورو شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.

در سومین دیدار این مرحله تیم اندونزی یک (محمد اشفیا – کاندرا رچماوان) و چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده چین دو بر یک به پیروزی رسید.

نماینده نخست اندونزی در ست دوم 21 بر 17 به پیروزی رسید اماا در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 15 و 15 بر 8 نتیجه این دیدار را واگذار کرد تا به کار خود در رقابت‌ها پایان دهد و پاداش یک هزار و پنجاه دلاری به دست آورد.

تیم چین سه با 946 امتیاز عنوان شگفتی‌ساز مسابقات را خود اختصاص داده است، زیرا در مسیر صعود به مرحله نیمه نهایی موفق به شکست تایلند یک (2962 امتیاز)، قزاقستان یک (1120 امتیاز)، اندونزی یک (1480 امتیاز) و هنگ کنگ یک (280 امتیازی) شده است.

تیم‌های ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) و قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) در دو مسابقه قبلی مرحله یک چهارم موفق به شکست حریفان شدند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

بدین ترتیب تیم چین سه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف قطر یک می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز