خبرگزاری کار ایران

عطایی: با حوصله و تجربه بیشتر در زمین حاضر شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۳۰

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: در بازی مقابل پاس گرگان با حوصله و تجربه بیشتر در زمین حاضر شدیم و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل پاس گرگان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. پاس گرگان نشان داد که جایگاهش در بالای جدول بی‌دلیل نیست.

وی ادامه داد: در ست اول و سوم عالی ظاهر شدیم، اما متاسفانه در ست دوم دچار فراز و نشیب شدیم که خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و این ست را نیز با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم والیبال لبنایت هراز آمل خاطرنشان کرد: نقطه قوت بازی امروز حوصله و دقت بازیکنان ما بود که تمام برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردند و حاصل این عملکرد برد و نتیجه‌ای بود که از این بازی به حساب ما واریز شد.

عطایی با اشاره به اعتماد به نفس بازیکنانش در برگشت از امتیازهای عقب افتاده، گفت: این اتفاق یک دستاورد بزرگ است و نشان از آن دارد که ما نقاط قوت‌مان هم عامل اعتماد و تجربه بازیکنان به خودشان است. همیشه در شرایط سخت توانستیم برگردیم و این خود یک امتیاز بزرگ است.

وی افزود: به طور کل از عملکرد تیمم راضی هستم. امیدوارم در بازی‌های آینده همچنان با همین اقتدار حرکت کنیم. به تیم خوب پاس و کادر فنی خوبش هم تبریک می‌گویم و برای همه باشگاه‌ها ارزوی موفقیت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز