خبرگزاری کار ایران

بیانیه راموس پس از عدم همراهی اسپانیا در جام جهانی قطر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۷۹

لوئیس انریکه علیرغم شایعات، نام سرخیو راموس را در لیست تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قطر قرار نداد.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن در شبکه‌های اجتماعی درباره تصمیم لوییز انریکه مبنی بر کنار گذاشتن از لیست نهایی اسپانیا برای جام جهانی قطر صحبت کرد.

سرخیو راموس درمورد غیبت در بازی‌های جام جهانی 2022 گفت: «فصل گذشته به دلیل مصدومیت و سازگاری با یک باشگاه جدید و یک شهر جدید شرایط سخت بود. من روی جسم و روح کار کردم تا با هدایت اهداف و امیدهایی که شما برای خود تعیین کرده‌اید، خودم را بازیابی کرده و دوباره احساس کنم.

خوشبختانه می‌توانم بگویم که در این فصل خودم را احساس می‌کنم و دوباره از فوتبال لذت می‌برم، در باشگاهم و در شهر بزرگی مانند پاریس. جام جهانی؟ البته این یکی از آرزوهای بزرگی بود که داشتم. این پنجمین بود اما متاسفانه باید از خانه تماشایش کنم.

سخت است، اما هر روز خورشید طلوع می‌کند؛ چیزی را در من تغییر نخواهد داد. نه ذهنیتم، نه علاقه‌ام، نه تلاش و فداکاری که 24 ساعت شبانه روز دارم و به فوتبال فکر می‌کنم. این چیزی است که احساس می‌کنم و می‌خواستم آن را با شما به اشتراک بگذارم. با تشکر از عشق، چالش‌ها و اهداف زیادی در پیش است. به زودی همدیگر را خواهیم دید. برای آن‌ها(بازیکنان تیم ملی اسپانیا) بهترین‌ها را آرزو می کنم، زنده باد اسپانیا!»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز