خبرگزاری کار ایران

مالیات گابریله پین هم گردن باشگاه استقلال افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۸۲

باشگاه استقلال محکوم به پرداخت مطالبات 50 هزار یورویی گابریله پین است.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال مبلغ 50 هزار یورو به گابریله پین بابت بدهی مالیاتی فصل گذشته بدهکار هستند و این مربی به تازگی از فیفا حکم گرفته است.

این حکم در زمان مدیریت مصطفی آجورلو صادر شده و فیفا در تاریخ 25 شهریورماه به استقلال بابت پرداخت فوری مطالبات گابریله پین هشدار داده است.

البته استقلال مالیات زمان حضور این مربی را در ایران که خود این مربی باید پراخت می کرد را تسویه کرده است.درقرارداد گابریله پین این نکته ذکر شده بود که او خودش باید مالیات را پرداخت کند اما از اولین پرداختی، باشگاه تمام پول ناخالص را بدون کسر مالیات به پین می داد و حتی آخرین قسط در آخرین بازی پرداخت شد.

در حقیقت اشتباه بخش حقوقی باشگاه این بود که بدون کسر مالیات افراد خارجی، تمام حقوق را به طور کامل پرداخت کرده است و حالا که پین دیگر نمی خواهد به ایران بازگردد، این پرداخت مالیات هم به عهده استقلال خواهد بود، چرا که آنها به عنوان کارفرما شناخته می شوند.

اگر از همان ابتدا طبق قوانین کار، مالیات پین از او کم می شد، امروز این پاداش مسئله زیادی نبود، چرا که می توانست با حساب مالیات او برابر شود و در حقیقت استقلال بدون پرداخت پاداش فقط معادل آن مالیات را کم کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز