خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب ستاره‌ها به جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۵۶

در فاصله زمان اندکی که به برگزاری جام جهانی قطر مانده، نظر تعدادی از ستاره‌های فوتبال دنیا را در خصوص این رقابت‌ها جالب است.

به گزارش ایلنا، همه فوتبال دوستان جام‌جهانی را نگاه می‌کنند و همه بازیکنان هم رویای بازی در آن را دارند. اما چه چیزی باعث این میزان از جذابیت و هیجان در یک جام می‌شود؟

برای دانستن میزان حساسیت این جام، خواندن نظرات چند نفر از بزرگترین بازیکنان دنیای فوتبال بسیار کمک خواهد کرد.

 

دونگا - هافبک دفاعی سال‌های طلایی برزیل که با این کشور تجربه قهرمانی در جام‌جهانی 1994 دارد درباره این جام گفته است:

اینگونه به نظر می‌آید که ما(برزیل) در موقعیت‌های مناسب قهرمان جهان می‌شویم.

این رقابت‌ها موقعیت مناسبی است تا مردم متحد شوند و همه خنده روی لب داشته باشند و در کمال رقابت، به هم احترام بگذارند.

جام‌جهانی میان مردم یک ملیت باعث می‌شود آنها اختلافات خود را کنار بگذارند و این باور را پیدا کنند که همه طرفدار کشورشان هستند و با یکدیگر دشمن نیستند.

واکنش جالب ستاره‌ها به جام جهانی

 

استوهیچکوف - وینگر چپ بلغارستان و یکی از اسطوره‎‌های باشگاه بارسلونا درباره جام طلایی می‌‌گوید:

فیفا کار بزرگی انجام می‌دهد و آن بازی برای صلح است. این خیلی موضوع مهمی است. اهمیتی ندارد که اهل چه کشوری هستید، چه نژاد و رنگ پوستی دارید و یا پیرو چه دینی هستید؛ همه ما فوتبال را دنبال می‌کنیم و با بازی زیبا، این پیام را به دنیا می‌دهیم که همه باید مهربان‌تر، هم‌بسته و خوشحال باشند. مشتاقانه منتظر شروع جام‌جهانی قطر هستم. این دوره بسیار زیباتر و متفاوت‌تر از ادوار دیگر خواهد بود.

واکنش جالب ستاره‌ها به جام جهانی

 

ایان رایت - مهاجم سابق سه‌شیرها جام‌جهانی را اینگونه توصیف می‌کند:

دیدن این‌که کاپیتان هر کشوری جام قهرمانی بالای سر می‌برد، برای من لحظه احساسی است؛ چرا که همه قهرمانان ادوار مختلف تا رسیدن به لحظه قهرمانی یک مسیر مشابه را طی کرده‌اند. این اتفاق همیشه من را احساساتی می‌کند.

واکنش جالب ستاره‌ها به جام جهانی

 

آگوئرو - نظر مهاجم سال‌های نه چندان دور آرژانتین درباره جام‌جهانی به این شکل است:

اگر ثروتمندترین فرد جهان هم بخواهد مسابقه‌ای مشابه با جام‌جهانی برگزار کند، موفق نخواهد شد؛ حتی نزدیک جام‎جهانی هم نمی‌تواند شود. همه تلاش‌هایی که فیفا کرده است، باعث خاص‌تر شدن جام‌جهانی شده. تاثیری که فیفا روی جام‎‌جهانی داشته غیرقابل انکار است و از دید من این کار در هیچ‌جای دیگر فوتبال تکرار نخواهد شد.

واکنش جالب ستاره‌ها به جام جهانی

 

رونالدینیو - ستاره سابق و اسطوره تیم ملی برزیل درباره جام‌جهانی می‌گوید:

همه از برزیل انتظار قهرمانی دارند و این انتظار زمانی که جام‌جهانی در خاک برزیل باشد بیشتر می‌شود. نمی‌توانید تصور کنید که جام‌جهانی به چه میزان برای برزیلی‌ها مهم است. نه تنها بازیکنان و مربیان، بلکه رئییس جمهور و سیاستمداران و حتی مردم عادی هم برایشان با جام برگشتن برزیل مهم است.

واکنش جالب ستاره‌ها به جام جهانی

 

لوتار ماتئوس - اسطوره فوتبال آلمان و رکورد دار تعداد بازی در جام‎‌جهانی درباره این رقابت‌ها عنوان داشته:

هوای قطر در زمان برگزاری باید خوب باشد. من در گرمای مکزیک و رطوبت کالیفرنیا بازی کرده‌ام، و می‌دانم بازی در هوای گرم چقدر سخت است. ماه برگزاری جام‌جهانی در قطر، بسیار هوای خوب و مطلوبی برای فوتبال خواهد داشت و به احتمال زیاد یکی از زیباترین جام‌جهانی ادوار را ببینیم، چرا که در یک مکان جدید و یک زمان جدید برگزار می‌شود و فرنگ‌های گوناگون‌تری در آن حضور خواهند داشت.

واکنش جالب ستاره‌ها به جام جهانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز