خبرگزاری کار ایران

نورافکن: از کی‌روش انرژی می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۱۵

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با مشاهده تلاش و شخصیت کی‌روش ملی‌پوشان از او انرژی می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران و  آخرین وضعیت شاگردان کی‌روش اظهار داشت: اردوی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. پنج شنبه هم یک بازی سخت با نیکاراگوئه داریم. امیدواریم که بتوانیم ابتدا در بازی برنده باشیم و نکات تاکتیکی که سرمربی به ما می‌گوید را بتوانیم در زمین اجرا کنیم.

وی در خصوص حضور رقبای جدی در تیم ملی و احتمال حضورش در لیست تیم ملی، عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد برای تیم ملی داشته باشم. آرزوی هر بازیکنی است که بتواند برای تیم ملی کشور بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره همکاری با کارلوس کی‌روش و تلاش زیاد وی، تصریح کرد: آن انرژی که برای کارش می‌گذارد و آن شخصیت و کاریزمایی که دارد همه ما بازیکنان وقتی این موارد را مشاهده می‌کنیم از او انرژی می‌گیریم. خیلی خوشحالم که دوباره با او کار می‌کنم. 

نورافکن درباره شانس صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی، گفت: نظرم این است که کارمان سخت است. تیم‌هایی که در گروه ما هستند تیم‌های خوبی هستند. تمام بازیکنانی که در این 3 تیم کار می‌کنند واقعاً در سطح اول بازی می‌کنند و کار ما را واقعاً خیلی سخت می‌کنند. صعود شدنی است اما واقعیت‌ها را باید قبول کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز