خبرگزاری کار ایران

سوریان نیاز به مرخصی ندارد

مهربان: دریافت ویزای کشتی آزاد مشغول پیگیری است/ قهرمانی کشتی فرنگی جنبه‌های مثبت زیادی داشت/ اعتراض به آذربایجان؟ منتظر گزارش سرپرست تیم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۹۶۹

دبیر فدراسیون کشتی می‌گوید صدور ویزای تیم ملی کشتی آزاد برای جام جهانی در حال پیگیری است.

ابراهیم مهربان در گفتگو با ایلنا پیرامون آخرین وضعیت صدور ویزای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا، اظهار داشت: ما بر اساس پروتکل‌های اتحادیه جهانی پیگیر صدور ویزا هستیم و بر اساس روالی که هست پیش می‌رویم.

وی در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی عنوان کرد: قهرمانی در آذربایجان اتفاق خیلی خوبی بود که از چند جنبه قابل بررسی است. اول اینکه ما در مرحله گروهی از سد ترکیه‌ای عبور کردیم که قهرمان جهان بود. در فینال هم مقابل آذربایجانی عبور کردیم که در صربستان جایگاه خیلی خوبی داشت. جنبه بعد اینکه تیم ما با در غیاب مدال آوران و کشتی گیران سرشناس خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بود. شاکله تیم ما از امید و جوانان تشکیل شده بود. 

دبیر فدراسیون کشتی عنوان کرد: نکته مهم بعدی اینکه آذربایجان از امتیازات میزبانی بهره می‌برد. جوانان ما مقابل تماشاگران میزبان توانستند از آنها عبور کنند. 

مهربان در پاسخ به این سوال که با توجه به تخلفات آذربایجان حین برگزاری مسابقه و استفاده از بلندگو حین برگزاری مسابقات برخلاف قوانین اتحادیه جهانی، آیا فدراسیون کشتی به این رفتارها اعتراض خواهد کرد، گفت: این مسابقات زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد و باید قوانین رعایت شود. ما منتظر گزارش سرپرست تیم هستیم و باید ببینیم شرایط چطور بوده است.

وی در پاسخ در خصوص اینکه آیا حمید سوریان همچنان در مرخصی است، عنوان کرد: ما همچنان در خدمت آقای سوریان هستیم. او بزرگ بنده و نایب رییس فدراسیون است و نیاز به مرخصی ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز