خبرگزاری کار ایران

دربی لاکچری ها در شهر بابک

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۲۹۵

دو تیم مس شهر بابک و چادرملو اردکان در برابر هم قرار خواهند گرفت و با توجه به اوضاع نامناسب تیم یزدی در جدول، شاید این آخرین فرصت برای سرمربی چادرملو باشد.

به گزارش ایلنا، تیم مس شهر بابک که هفته گذشته موفق شد هم استانی خود را در یک دیدار نزدیک شکست دهد، باید برای حفظ روند خوب چند هفته اخیر این بار جدال متمول ها را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تیم تحت هدایت وحید رضایی که بالاخره روی دور موفقیت افتاده با اتکا به بازیکنان با کیفیتی که دارد و هماهنگ شدن تازه وارد هایی که در تابستان جذب کرده به هارمونی قابل قبولی رسیده است و شبیه به یک مدعی در دو دیدار اخیر رقبا را از پیش رو برداشته است. اما اوضاع برای چادرملو اصلا جالب نیست؛ سعید اخباری که پس از عدم نتیجه گیری با تیم های ماشین سازی و سایپا، بعنوان سرمربی این تیم مرفه یزدی انتخاب شد حال در آستانه هتریک ناکامی در دوران حرفه ای کاری خود قرار دارد. جذب بازیکنان اسم و رسم دار، امکاناتی فراتر از حد لیگ یک و البته حمایت مالی بسیار خوبی که از چادرملو شده اصلا با نتایجی که اخباری روی نیمکت این تیم کسب کرده همخوانی ندارد.

مس شهر بابک در این مسابقه می تواند با کسب پیروزی و لغزش احتمالی دیگر همسایگانش در بالای جدول، خودش را به رتبه سوم برساند و چادرملو باید تلاش کند تا بیرون از خانه بدون امتیاز از زمین خارج نشود که اگر این اتفاق بیفتد، شاید شایعات پیرامون تغییر سرمربی در این تیم بیش از پیش قوت بگیرد.

دیدار تیم های مس شهربابک و چادرملو اردکان روز یکشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدا مس شهربابک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز