خبرگزاری کار ایران

پپ فقط خندید

تمسخر صحبت‌های زلاتان توسط گواردیولا

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۲۳۵

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی جواب صحبت‌های جنجالی زلاتان را داد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای درباره ارلینگ هالند نظراتی را بیان کرد و به تمجید از این بازیکن پرداخت؛ اما در این مصاحبه زلاتان نظری جنجالی راجع به سرمربی این بازیکن داشت:

هالند بازیکن خوبی است. میزان بزرگ شدن و پیشرفت این بازیکن اما به غرور گواردیولا بستگی دارد؛ اینکه آیا پپ اجازه می‌دهد هالند از او بزرگتر شود یا نه.

این صحبت‌ها با توجه به تاریخچه بین این دو نفر در زمان حضور هر دو در بارسلونا و انتقاداتی که زلاتان همواره به پپ داشته، گوآردیولا را به جواب وا داشت و سرمربی اسپانیایی عنوان داشت:

او(زلاتان) کاملا درست می‌گوید. در این باشگاه(منچسترسیتی) غرور من از هر فرد و بازیکنی بالاتر و مهم‌تر است. زمانی که هالند گلی به ثمر می‌رساند و همه توجهات را معطوف به خود می‌کند من خوشحال نمی‌شوم، بلکه حسادت می‌کنم! حقیقتا به هالند حسودی می‌کنم. خیلی حسادت می‌کنم به این موضوع!

به او می‌گویم: ارلینگ لطفا دیگر گل نزن! چون زمانی که گل می‌زنی روزنامه‌ها دیگر راجع به من صحبتی نمی‌کنند. من می‌خواهم همه فقط درباره من بنویسند و صحبت کنند.

زلاتان درست می‌گوید. او به خوبی من را می‌شناسد. شاید بتواند یک کتاب دیگر راجع به من بنویسد!

شرایط بین زلاتان و پپ از زمانی که با هم در بارسا همکاری داشتند، بسیار متشنج بوده و زلاتان یکبار حتی در رختکن، پپ را «دشمن» خودش خطاب کرده بود. این مصاحبه گوآردیولا بسیار جنبه تمسخرآمیزی داشت و باید دید آیا ایبرا طبق روال همیشه، به این موضوع واکنش نشان می‌دهد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز