خبرگزاری کار ایران

چادرملو _ پارس جنوبی جم

پورقنبری پارس را امیدوار کرد/ زنبور ها از چادر عبور کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۸۸۳

عصر دوشنبه و در جدال مربیان جوان و پر ادعای لیگ یک، شاگردان سعید اخباری در خانه مغلوب تیم پارس جنوبی شدند تا ایمان رزاقی راد و تیمش برای دومین هفته متوالی با دست پر از زمین خارج شوند.

به گزارش ایلنا، در یکی از پر برخورد ترین بازی های هفته یازدهم رقابت های لیگ یک تیم های چادرملو و پارس جم در استان یزد مقابل هم قرار گرفتند که در پایان بازی این شاگردان ایمان رزاقی راد بودند که با دست پر از زمین خارج شدند.

پارس جم که هفته گذشته با برد مقابل خوشه طلایی مجددا خود را به جمع مدعیان نزدیک کرده بود، خیلی زود و روی ارسال بی نقص مهره تا‌ثیر گذار خود مرتضی آقاخان و ضربه سر دیدنی امید پورقنبری به گل اول بازی دست پیدا کرد. حملات چادرملو بعد از دریافت گل افزایش یافت اما ایستادگی سینکی گلر با تجربه جمی ها کمک کرد تا تیم میهمان با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

شاگردان سعید اخباری برای جبران نتیجه در نیمه دوم دست به هرکاری زدند اما باز هم این شاگرادان رزاقی راد بودند که توانستند به گل برسند. باز هم جایگیری خوب پورقنبری و پاس عرضی عالی از بلیوند پایه گذار گل دوم پارس جنوبی جم شد. در ادامه اما تلاش دو تیم برای تغییر در نتیجه بی حاصل بود تا بازی با همان دو گل به سود پارس جم به اتمام برسد. این باخت باعث شد فشار انتقادات به سعید اخباری سرمربی چادرملو بیش از پیش افزایش پیدا کند. تیم متومل یزدی تحت هدایت اخباری نتایج لازم را نگرفته تا گمانه زنی درباره تغییرات در کادر فنی این تیم بیش از پیش قوت بگیرد.

بدین ترتیب پارس جنوبی با ۱۸ امتیاز خودش را به رتبه ششم جدول رساند؛ ضمنا چادرملو با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز