خبرگزاری کار ایران

خلیج فارس ماهشهر - ون پارس اصفهان؛

مسیر جدایی از انتهای جدول از خلیج فارس می گذرد/ ون پارس لب بندر جانی تازه گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۸۶۷

در یکی از بازی های مهم هفته یازدهم، جدال تیم های پایین جدولی خلیج فارس و ون‌ پارس به سود قرمز پوشان اصفهانی به پایان رسید تا اوضاع برای بندر نشینان حتی در خانه هم تفاوتی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خلیج فارس که با اسرار زیاد و پا فشاری بالاخره موفق شد میزبانی از حریفان را به ورزشگاه شهدا بندر ماهشهر بکشاند، اولین حضور در این ورزشگاه را با شکستی تلخ به اتمام رساند. داریوش هرمزی‌ که کمتر از بیست و چهار ساعت قبل از شروع مسابقه سکان هدایت خلیج فارس را بر عهده گرفته بود، نتوانست مانع از شکست تیمش در مقابل نماینده استان اصفهان شود تا اوضاع برای ماهشهری ها کمی غم انگیز تر از همیشه بنظر برسد. در سوی دیگر اما مجتبی توتونی که هفته قبل تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی در دقایق آخر عوض کرده بود توانست این بار بیرون از خانه یک برد دلچسب کسب کند تا ون‌پارس از رده های انتهایی جدول فاصله بگیرد.

در این مسابقه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند و عملکرد خوب دروازبانان باعث شد تا بازی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد. اما با شروع نیمه بعدی تیم قرمز پوش زمین حملات بیشتری ترتیب داد و با اتکا به بازیکنان سرعتی خود، بار ها خط دفاعی خلیج فارس را مورد آزار و اذیت قرار داد تا اینکه بالاخره سعادت براتی در دقیقه ۷۷ تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. در ادامه تلاش خلیج فارس برای جبران نتیجه بی حاصل بود و بازی با همان یک گل ون پارس به پایان رسید.

خلیج فارس با قبول این شکست ۶ امتیازی باقی ماند و به رده هفدهم سقوط کرد؛ ون پارس نیز ۹ امتیازی شد و در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز