خبرگزاری کار ایران

چرا ستاره برزیلی منچستریونایتد برابر وستهام غایب بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۲۵

آنتونی بازی یونایتد و وستهام را از سکوها الدترافورد تماشا کرد.

به گزارش ایلنا، آنتونی وینگر 22ساله منچستریونایتد بعد از بازی مقابل شریف در لیگ اروپا و آن حرکت نمایشی حاشیه‌ساز بازی مقابل وستهام در چهارچوب هفته1 دوازدهم لیگ جزیره را از روی سکو دنبال کرد.

پیش‌تر زمانی که نظرات و بحث راجع به حرکت نمایشی چرخشی آنتونی بالا گرفته بود به این موضوع به دفعات اشاره شد که چه عواقبی در انتظار این وینگر جوان است و در بازی این هفته مقابل وستهام یکی از این عواقب را دیدیم!

آنتونی جوان در لیست تیم منچستریونایتد در این بازی قرار نداشت. گمانه‌زنی‌ها زیادی درباره دلیل عدم حضور این بازیکن در لیست تیم مطرح شده است و همین موضوع باعث واکنش نشان دادن اریک تن‌هاگ سرمربی شیاطین سرخ شد.

تن‌هاگ عنوان داشت: آنتونی مصدوم بود. مصدومیت این بازیکن جزئی است و نخواستیم روی او ریسک بکنیم.

تن‌هاگ در جواب به این سوال که این موضوع ربطی به حرکات نمایشی این بازیکن داشته یا نه، افزود: خیر! این موضوع مطلقا ارتباطی با حرکت هفته گذشته او ندارد و مصدومیت دلیل غیبت این بازیکن در این بازی بوده است.

وی ادامه داد: آنتونی به زودی به لیست بر خواهد گشت و مصدومیت او جدی نیست.

آنتونی هم با یک استوری در اینستاگرام خود این چنین گفت: به امید موفقیت منچستریونایتد! یک بازی مهم دیگر در لیگ است و من از سکوها شما را همراهی می‌کنم.

باید دید این حواشی پیرامون وینگر جوان برزیلی چه سرنوشتی را برای این بازیکن در یکی از مورد توجه‌ترین باشگاه‌ها و لیگ‌های جهان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز