خبرگزاری کار ایران

کیانی: اینجا تراکتور است و هیچ بهانه‌ای نتایج ضعیف را توجیه نمی‌کند/ نباید همه چیز را گردن اشتباهات داوری بیاندازیم/ استادیوم‌ها بسته هم نبود استقبالی از بازی‌ها نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۴۸۲

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور معتقد است نباید نتایج تیم را صرفاً به اشتباهات داوری نسبت داد.

مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای تراکتور اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم خدا را شکر و شرایط فنی تیم خوب است ولی متاسفانه از لحاظ نتیجه گیری تا کنون نتوانستیم آنطور که باید و شاید موفق باشیم. تیم امسال تغییرات زیادی داشته و برای همین نیاز به زمان بود و از دست رفتن نتایج ابتدای فصل باعث شد عقب بیافتیم و بعد از آن یک فشاری روی تیم بود که باعث شد در بازی‌ها استرس در تیم ایجاد شود و بعضاً تاثیرش را روی نتایج بعدی هم گذاشت ولی در کل تیم خوبی هستیم و تراکتور همیشه خوب بازی می‌کند ولی بی دقتی در استفاده از موقعیت‌ها باعث شده نتایج آنطور که باید و شاید در حد نام تراکتور نباشد.

وی در مورد اعتراضی که تراکتوری‌ها به داور مسابقات دارند هم گفت: اشتباه داوری همیشه و همه جا هست و در لیگ ما بیشتر از همه جا و به نظرم تا زمانی که VAR نیاید مشکل برطرف نخواهد شد. از طرفی داوران ما هم قشر زحمتکشی هستند و با کمترین دریافتی مشغول فعالیت هستند و بالاخره انسان اشتباه می‌کند. بحث کلی من این است که ما تیم تراکتور هستیم و همیشه باید انقدر خوب باشیم که اشتباهات داوری هم نتواند نتیجه را تغییر دهد. باید بتوانیم 2-3 گل بزنیم که اگر یکی‌اش را داور نگرفت بازهم برنده باشیم. تراکتور تیم بزرگی است و توجیهی برای نتیجه نگرفتن در تراکتور وجود ندارد و نمی‌شود همه چیز را گردن داوری انداخت و باید ضعف خودمان را بپذیریم.

کاپیتان تراکتور در مورد وضعیت خودش عنوان کرد: متاسفانه نتوانستم چند هفته در خدمت تراکتور باشم ولی این فرصت تعطیلی که برای جام جهانی ایجاد شده وقت مناسبی است که هم تراکتور با تمرینات بیشتر به تفکرات سرمربی نزدیک شود و تیم قدرتمندتری برای ادامه مسابقات شکل بگیرد و هم خودم به بهترین فرم ممکن برسم و بتوانم به تیم کمک کنم.

کیانی در رابطه با مسئولیت کاپیتانی این تیم گفت: همه بازیکنان تراکتور بازیکنان بزرگی هستند و نیاز به کاپیتان و بزرگتر ندارند و من هم کوچکترین عضو این مجموعه هستم و بستن بازوبند کاپیتانی تراکتور هم افتخاری است. من این را به چشم یک مسئولیت نگاه نمی‌کنم چون واقعاً در تراکتور همه کاپیتان هستند و تیم نیازی به کاپیتان ندارد.

وی در مورد عدم حضور پرشورها در ورزشگاه در دیدارهای اخیر هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم حال و حوصله فوتبال ندارند و شاید اگر استادیوم‌ها باز بود هم خیلی استقبالی از این بازی‌ها نمی‌شد. در کل درست است که عمده قدرت تراکتور از هوادارانش گرفته می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود و در شرایط مناسب بتوانیم دوباره پذیرای هواداران خوبمان باشیم و بردهای تراکتور را در حضورشان جشن بگیریم.

کیانی در مورد کارکردن زیر نظر بردیف هم توضیح داد: آقای بردیف یک مربی خوب و با دانش و با تجربه هستند و سخت‌گیری و سخت کوشی خاص خودشان را دارند و سعی می‌کنند این روحیه را به تیم هم منتقل کنند که در زمین سخت تلاش کنند و از جان برای تیم مایه بگذارند. کار کردن زیر نظر ایشان تجربه خیلی خوبی است و امیدوارم فصل موفقی هم در کنارشان داشته باشیم

کاپیتان تراکتور در مورد اینکه آیا این تیم مدعی قهرمانی محسوب می‌شود یا نه،‌ گفت: شما بخواهید از لحاظ هزینه و خرید بازیکن و مهره و امکانات حساب کنید اگرچه تراکتور جزو تیم‌های خوب ایران است ولی حداقل 3-4 تیم بیشتر از ما هزینه کردند. با این حال ما تیم خیلی خوبی هستیم و اگر بتوانیم در فرصت تعطیلات ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم پتانسیل رسیدن به رتبه های بالای جدول و اضافه شدن به کورس قهرمانی را داریم. اینکه قهرمان شویم یا نه به خیلی از مسائل بستگی دارد ولی تراکتور همیشه مدعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز