خبرگزاری کار ایران

رجبی: نقاط ضعف و قوت گل گهر را به خوبی می‌شناسیم/ بدشانسی باعث شده نتایج دلخواه را نگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۰۵۳

مربی تیم فوتبال در رابطه با وضعیت این تیم پیش از بازی با گل گهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر گل گهر گفت: فردا بازی خیلی سختی را داریم. آنها تیمی هستند که از نظر تاکتیکی، ساختار خوبی دارند. از نظر امکانات و ساختار باشگاهی نیز تیم خیلی خوبی هستند و در سه فصل گذشته، سرمایه گذاری خوبی در فوتبال داشته اند. گل گهر مهره های با کیفیتی را جذب کرده است که در این چند ساله، کنار هم بازی می کنند و تیم خوبی دارند.

وی ادامه داد: در مورد تیم خودمان نیز باید بگویم که ما هم تیم فولاد خوزستان هستیم. تیمی که در چند سال اخیر، جام های زیادی را گرفته ایم، سهمیه آسیا را کسب کردیم و تیممان از نظر فوتبالی جزو تیم هایی است که با ساختار دفاعی و حمله ای خوبی بازی می کند.

مربی فولاد اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم که تیم حریف را آنالیز کرده ایم، نقاط ضعف و قدرتشان را می دانیم و روی این مسئله کار کرده ایم. امیدوار هستیم در بازی فردا با انجام یک بازی منطقی، خوب و روان، نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

رجبی در پاسخ به این سوال که با توجه به نقل و انتقالات تابستانی، انتظار می رفت فولاد تا به اینجای فصل نتایج بهتری کسب کنند، توضیح داد: بعد از 2 پنجره بسته ای که در سالهای گذشته داشتیم، امسال توانستیم نفرات خوبی را جذب کنیم. فکر می کنم هفت تا هشت بازیکن جدید به تیم ما اضافه شد. بازیکنان باکیفیتی آمدند. قبول دارم که ما تا اینجای لیگ نتیجه دلخواه را نگرفته ایم. شاید یک سری مشکلات فنی داریم و بدشانسی هایی نیز گریبانگیر تیم ما شده که آن نتیجه دلخواه را کسب نکرده ایم.

او ادامه داد: فولاد در سال های گذشته نشان داده که همیشه با گذشت زمان، از نظر هماهنگی و بحث تاکتیکی بهتر کار می کرده است. من این قول را به شما می دهم که تیم ما حتما بهتر خواهد شد. به هماهنگی بیشتری بین بچه ها نیاز است. کادرفنی از لحاظ فنی و بازیکنان نیز در داخل زمین و کل تیم باید تلاشمان را بیشتر کنیم. امیدوار هستم که در نیم فصل دوم و در ادامه لیگ، نتایج خیلی بهتری بگیریم و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

مربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادات از تیم ملی و سایر باشگاه ها باعث بر هم خوردن تمرکز نکونام شده است یا خیر، پاسخ داد: باید بگویم که آقای نکونام در یکی، دو سال گذشته پیشنهادات خوبی داشتند. هم از تیم ملی و هم از تیم های باشگاهی. مصاحبه ای که هم باشگاه و هم خود ایشان انجام دادند، بر این بود که دوست داشتند در تیم فولاد بمانند و بتوانند با قدرت کارشان را ادامه دهند و اهداف بزرگی را که در این باشگاه دنبال می کنند را ادامه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز