خبرگزاری کار ایران

کریم‌زاده: 2 هفته طلسم شدیم و گلزنی نکردیم/ اشتباهات داوری جلوی جایگاه بهتر ما را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۶۳

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید در 2 هفته گذشته تیمش در مسئله گلزنی طلسم شدیم.

محمدحسین کریم‌زاده در گفتگو با ایلنا پیرامون تقابل مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و در روزهای اخیر با تمام وجود تمرکز کردیم تا بتوانیم مقابل سپاهان نتیجه خوبی کسب کنیم. در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و باید در هر بازی با برنامه خاص خودش پیش رفت. اما سپاهان به دلیل نتایجی که در این فصل داشته از روحیه بالایی برخوردار است. 

وی در پاسخ به اینکه چرا در 2 هفته گذشته با وجود خلق موقعیت‌های زیاد در امر گلزنی موفق نیست، عنوان کرد: متاسفانه با وجود موقعیت‌های زیادی که در 2 هفته قبل خلق کردیم، طلسم شدیم و نتوانستیم گلزنی کنیم. اما مطمئن هستم وقتی روند گلزنی تیم ما شروع شود به این آسانی تمام نمی‌شود.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان در  پاسخ به اینکه محمد ربیعی معتقد است اشتباهات داوری روی نتایج تیمش، تاثیر زیادی داشته است، گفت: با نظر ربیعی خیلی موافق هستم. کارشناسان داوری هم این نظرات را تایید کردند. بازی نساجی، گل گهر و پرسپولیس را بررسی کنید. در بازی پرسپولیس باید وحید امیری اخراج می‌شد. اگر آن اشتباهات صورت نمی‌گرفت قطعاً امتیاز ما بیشتر و جایگاه‌مان بالاتر بود.

کریم‌زاده در پایان گفت: شیمبا، منشا، فراز امامعلی و امید لطیفی همه مهاجمان گلزن و باهوشی هستند که مطمئن هستم وقتی روند گلزنی‌شان شروع شود، به آسانی قطع نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز