خبرگزاری کار ایران

فاجعه لیسبون! یوونتوس و آلگری در جهنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۰۳

یوونتوس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا شکست خورد.

به گزارش ایلنا، یوونتوس پس از شکست 4-3 مقابل بنفیکا برای اولین بار از سال 2013 از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. تیم مکس آلگری با نتیجه 4-3 مقابل بنفیکا در استادیوم دالوز شکست خورد.

گل‌های آنتونیو سیلوا، ژوائو ماریو و دو گل از رافا سیلوا باعث شد تا تیم میزبان در 15 دقیقه مانده به پایان بازی را در موقعیتی قرار دهد، اما گل های دیرهنگام میلیک و وستون مک‌کنی نتیجه را به 4-3 تغییر داد. یوونتوس در نیمه اول توسط مویزه کین به گل رسیده بود.

علیرغم جریان عصبی بازی، بنفیکا به پیروزی ادامه داد تا سهمیه صعود از دور گروهی را به دست بیاورد. یوونتوس در بازی سه شنبه شب درحالی به میدان رفت که برای صعود از گروه H به یک برد نیاز داشت. با این حال، شکست بانوی پیر را برای اولین بار از فصل 2013/14 از مرحله گروهی مسابقات حذف کرد.

فاجعه لیسبون! یوونتوس و آلگری در جهنم

عملکرد ضعیف تیم آلگری در لیسبون، جدای از یک تغییرات اخیر، شروعی ضعیف را برای فصل 2022/23 تکمیل کرد. یووه در سری آ هشتم است و تنها با 11 بازی انجام شده، 10 امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله دارد.

شب گذشته در حقیقت متعلق به رافا سیلوا از بنفیکا بود. ملی پوش پرتغالی گل‌های سوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند. باشگاه‌های مطرح اروپایی احتمالاً در ژانویه به دنبال او خواهند بود.

یوونتوس برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در نیمه اول یک بازی سه گل دریافت کرد. بیانکونری پس از تلاش برای جبران این نتیجه مقابل لچه در روز شنبه، برای اطمینان از صعود به لیگ اروپا نیاز به پیروزی مقابل پاری سن ژرمن در تاریخ 2 نوامبر دارد.

واکنش سرمربی

فاجعه لیسبون! یوونتوس و آلگری در جهنم

آلگری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «پس از تساوی، شما نمی‌توانید بلافاصله گل دیگری مانند آن در پنالتی دریافت کنید. ما زندگی را برای خودمان سخت کردیم، دو موقعیت برای ولاهوویچ را استفاده نکردیم، سپس بعد از استراحت بین دو نیمه 4-1 عقب افتادیم. این حذف دردناک است، ما عصبانی و ناامید هستیم، اما اکنون باید روی سری آ و عقب نشینی تمرکز کنیم زیرا شروع خوبی برای فصل نبوده و باید انرژی فیزیکی و روحی را بازیابی کنیم.»

او ادامه داد: «ما باید این حذف را بپذیریم و این ناامیدی را به انگیزه برای بازی بعدی مقابل لچه تبدیل کنیم. قطعا حذف قبل از این قطعی شده بود، اما ما همچنان باید در بازی می‌ماندیم، زیرا علیرغم نیمه اول ضعیف این حس را داشتیم که همچنان می‌توانیم به بنفیکا صدمه بزنیم. متأسفانه، ما کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم و سوله می‌توانست گلزنی کند تا در دقایق پایانی به ما امید ببخشد. اکنون بازی با مکابی هیفا برای کسب مقام سوم و صعود به پلی آف لیگ اروپا ادامه دارد.»

روزنامه‌های ایتالیایی

فاجعه لیسبون! یوونتوس و آلگری در جهنم

رسانه‌های ایتالیایی صبح امروز به فاجعه جدید در یوونتوس واکنش نشان داده‌اند. روزنامه ایتالیایی گاتزتادلواسپورت از عنوان «میلان بوم(منفجر کردن)، یوونتوس در جهنم» استفاده کرد. 

فاجعه لیسبون! یوونتوس و آلگری در جهنم

روزنامه کوریره دلو اسپورت هم از عنوان «یوونتوس در جهنم» استفاده کرده است. این روزنامه در توضیح عنوانش ذکر کرد:« لیگ قهرمانان اروپا: شب کابوس برای بیانکونری، پرواز دیاولو ؛ مکس(آلگری) در لیسبون سقوط می‌کند، برای اولین بار آن‌ها قبل از دور یک شانزدهم (با نتیجه 4-3) خارج می‌شوند.»

فاجعه لیسبون! یوونتوس و آلگری در جهنم

توتواسپورت با عصبانیت از عملکرد سرمربی ایتالیایی نوشت:« چه کسی خسارت را پرداخت خواهد کرد؟» در ادامه این عنوان آمده است:« یووه در حال حاضر از لیگ قهرمانان اروپا خارج شده، حداقل 25 میلیون یورو درآمد از دست رفته ناشی از تیم و مربی که 175 میلیون یورو در هر فصل درآمد دارند! خطاهای دفاعی شرم آور، باز هم عدم شدت و دقت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز